• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071008329
  • خبرنگار : 50649

مدیرکل بنیاد شهید فارس:

‌رژیم صهیونیستی ‌در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

‌رژیم صهیونیستی ‌در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: شهادت بالاترین مزدی است که خداوند به بندگان خود عنایت می‌کند و هیچ مزد والاتر از شهادت برای جهاد طولانی مدت شهید نصرالله و شهید نیلفروشان و سایر شهدای جبهه مقاومت نبود.

سردار ابراهیم بیانی امروز، ۱۰ مهرماه  ‌در تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز در محکومیت جنایت تروریست‌های صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان که در دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد، ضمن قدردانی از غیرت انقلاب دانشگاهیان، اساتید، کارمندان و دانشجویان فهیم و مطالبه‌گر و مدافع ولایت و ارزش‌ها اظهار کرد: در طول دوران حیات پرافتخار ایران ۴ دوره جنگ ویرانگر علیه کشورمان رخ داد که هر کدام از آنان برای نابودی ایران انجام شد.

بیانی ادامه داد: اولین جنگ مربوط به حمله اسکندر مقدونی بود که تا تخت جمشید هم آمد اما ایستادگی و مقاومت مردان این سرزمین موجب مانایی ایران شد. دومین جنگ هم حمله چنگیزخان مغول بود که آن هم به دو دوره حمله چنگیز و نوادگان او طی بازه زمانی ۵۰ تا ۷۰ سال باز می‌گردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اضافه کرد: مرحله سوم جنگ اعراب بود که عده‌ای به عنوان وارد شدن اسلام به ایران از آن قلمداد می‌کنند در صورتی که ملت ایران اسلام را با افتخار پذیرفت اما بخشی از جنگ اعراب برای دسترسی به اموال این سرزمین بود و جنگ آخر هم ۸ سال دفاع مقدس بود که ۴۴ کشور دنیا از صدام حمایت می‌کردند.

وی یادآور شد: دوران جنگ تحمیلی که رژیم بعث ۵ استان خوزستان،  ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی و مرزهای ما به طول یک هزار و ۲۳۳ کیلومتر را درگیر جنگ کرده بود، حتی یک وجب از خاک این کشور از دست نرفت.

بیانی با بیان اینکه امروز ملت ایران با افتخار سینه خودرا در برابر جنگ نابرابر سپر کرده است و غصه آن دوران را نمی‌خورد، گفت: سال گذشته حماس عملیات طوفان‌الاقصی را علیه رژیم غاصب صهیونیستی آغاز کرد که در آن ۲۵ شهر و روستای صهیونیست‌ها درگیر شد و بیش از ۲۰۰ نفر از آنان دستگیر و اسناد محرمانه آنان منتقل شد و شکست سخت اطلاعاتی به صهیونیست‌ها وارد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه حماس تاکنون ضربات شکننده فراوانی به صهیونیست‌ها وارد کرده است، به حمله موشکی ایران در پاسخ به بمباران کنسولگری ایران در خاک سوریه به رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: هوافضای سپاه با ۳۰۰ فروند موشک و پهپاد به صهیونیست‌ها شلیک کردند. تمام امکانات دفاعی انگلیس، آمریکا، فرانسه برای کمک به صهیونیست‌ها پای کار آمد اما موفق نشدند جلوی موشک‌های ما را بگیرند. بعد از این ماجرا آمریکا، صهیونیست‌ها و انگلیسی و فرانسه در پی رفع ایرادات دفاعی خود برآمدند.

وی با تصریح اینکه دشمن در قالب شایعه یک واقعیت را ضریب می‌دهد و آن واقعیت نفوذ است، گفت: رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته نیز به مسئله نفوذ در سخنرانی خود اشاره کردند و واقعیت این است که دشمن بر روی مسئله نفوذ به شدت کار کرده و به آن ضریب می‌دهد و این نکته خطرناکی است و باید مراقب باشیم.

بیانی در پایان تأکید کرد: رژیم صهیونیستی یقیناً در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و قطعا این رژیم غاصب جنایتکار، زودتر از ۲۵ سال آینده نابود خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha