• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403071008070
  • خبرنگار : 50589

اسکوچیچ: امیدوارم موهان باگان در بازی حاضر شود/ نمی‌دانم دلیل نیامدن‌شان چیست

اسکوچیچ: امیدوارم موهان باگان در بازی حاضر شود/ نمی‌دانم دلیل نیامدن‌شان چیست

سرمربی تراکتور ابراز امیدواری کرد که حریف هندی این تیم در رقابت‌های آسیایی برای انجام بازی در ایران حضور پیدا کند.

به گزارش ایسنا، تراکتور ایران قرار است در هفته دوم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت۱۹:۳۰ فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان موهان باگان هند باشد اما این باشگاه هندی تا الان به بهانه عدم امنیت از سفر به ایران خودداری کرده تا برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی با موهان باگان هند اظهار کرد: درباره بازی چیز خاصی نمی‌توانم بگویم. آماده بازی هستیم و رقابت‌های آسیایی شانس نشان دادن تیم ما در سطح بالاتری است. متاسفانه تیم حریف هنوز به ایران نیامده و امیدوارم تا فردا بیایند. اهداف زیادی داریم و امیدوار هستیم بازی هر طور که امکان دارد برگزار شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا از تیم موهان باگان هند شناخت دارد؟ گفت: البته که تیم حریف را می‌شناسم و به خوبی آن‌ها را آنالیز کرده بودیم. انتظار یک بازی خوب را هم داشتم. با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کنیم انتظار یک بازی خوب و برد را داشتم ولی الان هیچ چیز مشخص نیست. اگر انتظار دارید در مورد جزئیات تاکتیکی حریف صحبت کنم، الان وقتش نیست ولی به طور کلی از حریف شناخت داریم.

"هواداران تراکتور معتقد هستند تیم هندی از قدرت تراکتور ترس دارد. در صورت عدم حضور این تیم، تراکتور متضرر خواهد شد؟" اسکوچیچ گفت: خیلی ممنون که در مورد فضای مجازی به من اطلاع دادید! در مورد قوانین مسلماً تصمیم‌گیرنده من نیستم و اگر قانون اینطور است کاری از دست من بر نمی‌آید و من برای مربیگری اینجا هستم.

"در بازی با سپاهان خوشحالی هیجان‌انگیزی از خود نشان دادید. دلیل این نوع خوشحالی چه بود؟" او در پاسخ به این سوال گفت: مسلماً فوتبال سراسر شور و هیجان است. بازی بسیار سختی بود و ما در شرایطی بسیار دشوار پیروزی مهمی را به دست آوردیم. نمی‌توانستم وانمود کنم که آدم خونسردی هستم و مسلماً من هم هیجاناتی دارم که باید بروز دهم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه تیم هندی به بهانه نبود امنیت به ایران سفر نکرده است؛ او (اسکوچیچ)  به عنوان کسی که چندین سال است در ایران زندگی می‌کند، چه نظری در این مورد دارد؟ آیا موهان باگان به دلیل ترس از شکست سنگین پا به این مسابقه نگذاشته است؟ گفت: دلیل حضور نیافتن تیم هندی موضوع صحبت ما نیست و نمی‌دانم. حقیقت این است که الان دو باشگاه دیگر خارجی در ایران حضور دارند. روز گذشته هم این بازی‌ها برگزار شد و امروز هم برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد مشکلی در ایران وجود ندارد. من هم دنبال یافتن دلیل عدم حضور تیم هندی نیستم، امیدوارم هر طور شده و حتی لحظه آخر هم آنها خودشان را به تبریز برسانند. فکر می‌کنم زیبنده‌تر است کسی که نیامده دلیلش را بگوید. به هر حال امیدوارم هر طور شده اینجا حاضر شوند.

اسکوچیچ در واکنش به سؤال یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا قرار بود فردا در بازی با هند از بازیکنان اصلی‌تان استفاده کنید؟ بیان کرد: ما در مورد ترکیب هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم. چه کسی می‌داند که  چه اتفاقی می‌افتد. ما هنوز هم منتظریم تا بببینیم برنامه بازی چه می‌شود و بعد برنامه‌ریزی انجام بدهیم. به هر حال آماده‌ترین و بهترین‌ها در زمین خواهند بود.

او درباره اینکه هواداران در فضای مجازی درخواست دارند تا از سیستم چرخشی بین بازیکنان استفاده شود تا کمتر دچار مصدومیت شوند و در سه جام تقسیم قوا صورت بگیرد، گفت: اینکه می‌گویید این کار در دنیا عادی است و من انجام نمی‌دهم یعنی من کار غیرعادی انجام می‌دهم؟! همانطور که گفتم براساس شرایطی که وجود دارد برای ترکیب تصمیم‌گیری می‌شود.

او در رابطه با برنامه‌ریزی فشرده مسابقات لیگ و آسیا و تأثیر منفی آن روی تیم، بیان کرد: قطعاً مشکل اجتناب ناپذیر است. همیشه سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را برای مشکلات بگیریم و زمان‌بندی تمرینات برای آماده نگه داشتن و جلوگیری از مصدومیت مهم است. استفاده از ترکیب چرخشی چندان مهم نبوده ولی برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای حفظ شرایط تیم مهم‌تر است. ممکن است بعداً مشخص شود که تصمیمات گرفته شده خوب نبوده است. اکنون می‌خواهیم بهترین تصمیم گرفته شود و براساس شرایط پیش آمده امکان تغییر برنامه‌ها را داریم. برنامه تمرینات ما روزانه یا هفتگی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha