• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403070907540
  • خبرنگار : 71951

تجمع بانوان پیشوایی مقابل میدان شهید چمران در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها

ایسنا/تهران تجمع زنان و دختران پیشوایی در حمایت از مردم غزه، حزب الله و فلسطین و محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی امشب ۹ مهرماه در میدان شهید چمران برگزار شد.

بانوان و دختران حاضر در این تجمع با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از اقدامات رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

بانوان و دختران ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل خواهان پاسخ محکم به جنایات این رژیم کودک کش در ترور فرماندهان مقاومت شدند.

شرکت کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پرچم حزب الله و عکس شهید سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان خواهان پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شدند.

حضور بانوان که از پیر و جوان گرفته تا افراد میانسال و دانش آموز و حتی دختران خردسال چادری که با مادران خود در این مراسم شرکت کردند.

تجمع بانوان پیشوایی مقابل میدان شهید چمران در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها

 در انتهای این تجمع  با بیانیه ای به مناسبت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان قرائت شد؛

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون

شهادت نفس زکیه، مجاهد مومن، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، از رهبران شاخص محور مقاومت را به همه آزادگان جهان، امت اسلام، مجاهدان محور مقاومت خاصه ملت بزرگ لبنان و رزمندگان لبنان و مظلومین مقاوم فلسطین و غزه تبریک و تسلیت می‌گوییم.

بی شک شهادت پاداشی است که بر مجاهدان مخلص راه خدا نوشته شده است. شهادت پایانی زیبا بر یک عمر مجاهدت در راه خدا است. هرچند شهادت شهدی است گوارا در کام تشنگان و جویندگان آن، اما چقدر تلخ است بر عاشقان و دلدادگان شهید، خاصه که آن شهید بزرگی از تبار بزرگان باشد. عزیزی از نسل دردانه رسول اعظم حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله، شهید کربلا و خالق عاشورا یعنی حسین بن علی علیه السلام باشد.

آری شهادت سید حسن نصرالله جنایتی دیگر را در تاریخ پر از جنایات رژیم تروریست و نامشروع صهیونیستی ثبت کرد.

 ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مومن بالله اعلام می‌دارد:

بی شک امریکا این شیطان بزرگ و دولت های غربی و رژیم های وابسته با ارائه مشوق های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اقتصادی طی تاریخ منحوس این رژیم ، خصوصا طی یکسال گذشته، در این جنایت سهیم بوده و سرانجام تاوان سنگین آنرا پرداخت خواهند کرد.

رژیم صهیونیستی و حامیان وهمراهان آن بدانند که این جنایات نه تنها فرایند اضمحلال و نابودی رژیم سفاک صهیونیست را متوقف نمی‌سازد بلکه برعکس این فرایند را شتاب خواهد بخشید و این جیک جیک مستانه به زمستان عدم ختم خواهد شد.

 جنایت ترور سید حسن نصرالله، نه تنها آزادگان جهان؛ ملل مسلمان و رزمندگان محور مقاومت را نا امید و دلسرد از مبارزه نخواهد کرد بلکه خونی در رگ مبارزاتی آنان تزریق خواهد کرد و آنان را در مسیر انتخابی شان مصم‌تر به پیش خواهد راند.

 مقاومت ریشه در کربلا و فرهنگ عاشورا دارد و آینده اش را در دولت عدالت محور مهدوی (عج) ترسیم شده است و مسیر وصل آن گذشته و این آینده شهادت طلبی است و شکست در قاموس آن جایی ندارد. بر این اساس حزب الله پس از نصرالله بی‌شک قویتر، مقتدرتر و با صلابت تر از حزب الله کنونی خواهد بود؛ چرا که شیعه و مقاومت همانگونه که شهید نصرالله تاکید داشت از تکرار کربلا باکی ندارد و کربلای ضاحیه بیروت، نابودی صهیونیسم را رقم خواهد زد.

 بی‌شک جوامع اسلامی خصوصا عاشقان مقاومت و عاشقان سید حسن نصرالله آرمان فلسطین و قدس را که فرماندهان بزرگ مقاومت برای آن یک عمر جهاد کردند و جان شیرین را به آن تقدیم کردند، هرگز رها نخواهند کرد و هنوز هستند بسیاری که صف آنند که نامشان چون عماد مغنیه، فتحی شقاقی، قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله به عنوان«شهید قدس» ثبت شود.

 امروز همانگونه که امام خامنه‌ای این مقتدای امت و امام مقاومت، تکلیف همه امت است تا به همه توان و امکانات خویش به یاری لبنان فلسطین بشتابند و اجازه ندهند تا تخیل پیروزی دشمن طولانی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha