• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070906784
  • خبرنگار : 50649

معاون شهرداری شیراز مطرح کرد:

استفاده از فرصت‌های همکاری بین‌المللی برای توسعه حمل ‌و نقل عمومی شیراز

استفاده از فرصت‌های همکاری بین‌المللی برای توسعه حمل ‌و نقل عمومی شیراز

ایسنا/فارس معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از تلاش برای استفاده از فرصت‌های همکاری بین‌المللی به منظور توسعه حمل و نقل عمومی این کلان‌شهر خبر داد.

هادی شه‌دوست شیرازی امروز، ۹ مهرماه در حاشیه نشست با هیئت چینی به‌منظور واردات ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شیراز اظهار کرد: این نشست با هدف استفاده از فرصت‌های همکاری بین‌المللی به‌منظور توسعه حمل‌ونقل عمومی در جهت افزایش رفاه و آسایش شهروندان برگزار شده است.

وی جزئیات همکاری شهرداری با شرکت‌های تولیدکننده و تأمین‌کننده خارجی به‌منظور نوسازی و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی کلان‌شهر شیراز از جمله خرید اتوبوس‌های دیزلی، هیبریدی و تاکسی را در جلسه مشترک مدیران مجموعه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک با شرکت‌های تأمین‌کننده داخلی و خارجی تشریح کرد.

معاون شهردار شیراز در خصوص نشست مدیران حوزه حمل‌ونقل با نمایندگان شرکت‌های تولیدکننده و تأمین‌کننده خودرو از کشور چین، با هدف استفاده شهرداری شیراز افزود: در این جلسه مشترک پس از ارائه و معرفی جزییات محصولات با شاخص‌های مختلف توسط نمایندگان چینی، شیوه‌های همکاری دوجانبه فی‌مابین شهرداری شیراز و تولیدکننده‌های خارجی موردبررسی قرار گرفت.

 شه‌دوست شیرازی با تأکید بر اینکه هدف از این همکاری واردات ناوگان حمل‌ونقل عمومی متناسب با فناوری‌های روز دنیا و در جهت افزایش رفاه و رضایت شهروندان برنامه‌ریزی‌شده است، افزود: نمایندگان خارجی با توجه به همکاری و قرارداد با شاخص‌های مختلف، نسبت به سفارشی‌سازی اتوبوس و تاکسی بر اساس نیازهای شهرداری و شهر شیراز اعلام آمادگی کرده و اولویت شهرداری واردات اتوبوس‌های دیزلی و پس‌ازآن ناوگان حمل‌ونقل هیبریدی و تاکسی خواهد بود.

وی گفت: باید مشخصات فنی و کامل اتوبوس‌های مدنظر که مبنای قرارداد قرار خواهد گرفت، با توجه به نیاز شهر شیراز به شرکت‌های تولیدکننده و تأمین‌کننده خارجی ارائه شود، ضمن اینکه دل‌نگرانی‌هایی در رابطه با نحوه خدمات پس از فروش اتوبوس‌ها وجود نداشته باشد و درنتیجه تصمیم‌گیری نهایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha