• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403070806550
  • خبرنگار : 50199

استاندار مازندران:

فرهنگ شهادت سبب شد تا جبهه حق علیه باطل خالی از رزمندگان نباشد

فرهنگ شهادت سبب شد تا جبهه حق علیه باطل خالی از رزمندگان نباشد

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه فرهنگ شهادت سبب شد تا جبهه حق علیه باطل هیچ‌گاه خالی از رزمندگان نباشد گفت: برگزاری یادواره‌های شهداء به نوعی حرکت در مسیر شهداست.

یوسف نوری امروز در اجلاسیه «خانواده بهشتی» اجتماع بزرگ همسران و فرزندان شهداء که در سالن ورزشی شهید سلیمانی ماهفروجک ساری برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و نام شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: اکنون داغدار رهبر مقاومت هستیم اما به فرموده رهبر معظم انقلاب، دنیای اسلام شخصیتی باعظمت، جبهه‌ی مقاومت پرچمداری برجسته و حزب الله لبنان رهبری کم‌نظیر را از دست داد، اما، برکات تدبیر و جهاد چند ده ساله‌ی سیدحسن نصرالله هرگز از دست نمی‌رود.

وی با اشاره به سخنان علامه حسن‌زاده آملی گفت: بدانید عارف به کمال جان می‌رسد شهدا به وصال جانان می‌رسند، اینها از جان گذرند و عارفان جان‌پرورند؛ شهید به وجه‌الله نظر کرده و عارف به لقاء‌الله می‌رسد.

نوری با اشاره به ایثارگری و صبر و استقامت رزمندگان و همسران آن‌ها در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس اگر صبوری خانواده‌های شهداء و ایثارگران و این فرهنگ افتخار به شهادت نبود، پیروز نمی‌شدیم.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه فرهنگ شهادت سبب شد تا جبهه حق علیه باطل هیچ گاه خالی از رزمندگان نباشد، گفت: برگزاری یادواره‌های شهداء به نوعی حرکت در مسیر شهداست.

وی خطاب به همسران و فرزندان شهداء یادآور شد: رنج فراق و دوری بدون شک قابل وصف نیست و شما گنجینه‌ای از صبر و ایستادگی، ولایتمداری و عزتمندی هستید.

استاندار مازندران ادامه داد: شهداء در یکی از حساس‌ترین مقاطع کشور با تقدیم جان خود، پایه‌های انقلاب را قوی‌تر کردند. در این راستا در مازندران نیز شهدای ما از قبل از پیروزی انقلاب از شهید شیخ فضل الله نوری گرفته تا شهادت شهید امنیت، سرنوشت کشور را تغییر دادند.

نوری گفت: اگر سرافرازی این جوانان نبود هیچ اتفاقی برای این کشور نمی‌افتاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha