• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403070806283
  • خبرنگار : 71505

تاکید چمران بر لزوم برخورداری از هوشیاری کامل نسبت به تحرکات دشمنان

تاکید چمران بر لزوم برخورداری از هوشیاری کامل نسبت به تحرکات دشمنان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله - دبیر کل حزب الله لبنان - در هشداری خطاب به مسئولان نظامی و فرماندهان نیروهای مسلح کشور، ضمن تأکید بر هوشیاری کامل در مقابله با هرگونه تهدید گفت: اسرائیل و آمریکا این چنین می پندارند که با کشتار فرماندهان مقاومت می توانند طومار حزب الله را در هم بپیچند اما کور خوانده اند.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در دویست و شصت و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت:  قطعاً همه مسلمان، ملت ما و مردم ما در مقابل همه این وحشی گری ها ایستاده اند و نمی هراسند. امیدواریم مسیر شهید مقاومت و همه شهدای منتقم خون مظلومان پایدار و پابرجا بماند چرا که باور داریم انتقام این خونها توسط ملتهای مسلمان از اسرائیل غاصب ستانده خواهند شد.

چمران همچنین ضمن خطاب به مسئولان نظامی و فرماندهان نیروهای مسلح کشور، با اعلام هشداری مبنی بر داشتن هوشیاری کامل در خصوص تحرکات دشمنان جمهوری اسلامی اظهارکرد: ما یک زمانی بر سر تجاوز رژیم بعث غافلگیر شدیم و دیگر نباید این اتفاق بیفتد. حالا که آمادگی کامل دفاعی و توان تسلیحاتی بالا داریم باید در تمام سطوح با دقت تمام هوشیار و آماده باشیم.

وی ادامه داد: دنیا می داند رژیم جعلی اسرائیل که در راس همه کشتارها و وحشیانه گری های جهان قرار دارد، هیچ خط قرمزی ندارند و نمی‌شناسد، از این رو ما بایستی در کمال قدرت و آرامش در مقابل حرکت های مزبوحانه دشمن آمادگی صدرصدی داشته باشیم و در مقابل هر پدیده جنایتکارانه آنان مقابله کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه جهاد حد و مرز نمی شناسد و امروز در پی اقدامات وحشیانه اسرائیل خیلی ها فریاد بر می آورند که ما می خواهیم به لبنان برویم و از آرمان های اسلام دفاع کنیم، گفت: منِ پیرمرد هم حاضرم، آماده ام تا تفنگ بر دست بگیرم و در راه آزادی قدس بجنگیم. این وظیفه ماست و ان شاءالله، خداوند پیروزی را نصیب ما بگرداند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha