• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403070806280
  • منبع : نمایندگی کردستان

یک عالم اهل سنت:

رژیم ‌صهیونیستی‌ زمینه نابودی خود را هموار کرده است

رژیم ‌صهیونیستی‌ زمینه نابودی خود را هموار کرده است

ایسنا/کردستان یکی از علمای اهل سنت با تسلیت عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیسم زمینه نابودی آنان را هموار می‌کند.

ماموستا مختار فرجی، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آمریکا و انگلیس در استراتژیک‌ترین منطقه و در قلب مسلمانان، رژیم صهیونیستی را مستقر کرد و با تمام امکانات از آنان حمایت کردند و تا دندان این رژیم سرطانی را مسلح کردند.

وی با اشاره به اینکه در مدت ۷۴ سال از جنایات رژیم صهیونیستی دیگر کارد به استخوان ملت مظلوم فلسطین رسید، لذا برای از بین بردن این غده سرطانی اقدام کردند، افزود: در اولین روز طوفان‌الاقصی سران کشورهای استکبار جهانی با حضور در فلسطین اشغالی حمایت همیشگی خود را از رژیم منحوس اعلام کردند اما هیچ کشور مسلمانی از مردم مظلوم غزه حمایت نکرد.

این عالم اهل سنت با انتقاد از سکوت جامعه جهانی به ویژه جوامع اسلامی بیان کرد: اقدامات ددمنشانه اسرائیل در منطقه و ضرباتی که به پیکر جبهه مقاومت وارد کرد می‌طلبد تا جوامع اسلامی علیه این جنایات ددمنشانه یک صدا بپاخیزند و زمینه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کنند.  

وی با تسلیت عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان ادامه داد: شهید و شهادت نزد خداوند متعال از جایگاه والایی برخوردار است و خداوند متعال در آیه ۱۶۹ سوره آل عمران می‌فرماید :«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛ و هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند».

ماموستا فرجی با اشاره به اینکه مرگ حق است و روزی به سراغ هر کس خواهد آمد، اظهار کرد: مرگ با شهادت و در دفاع از مظلومان و ستمدیدگان جهان بالاترین مرتبه انسانیت است و سعادتمندی دنیوی و اخروی را برای فرد به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به آیه ۲۰۰ سوره آل عمران که می‌فرماید: «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ؛  ای اهل ایمان! [در برابر حوادث] شکیبایی کنید، و دیگران را هم به شکیبایی وادارید، و با یکدیگر [چه در حال آسایش چه در بلا و گرفتاری] پیوند و ارتباط برقرار کنید و از خدا پروا نمایید تا رستگار شوید»، یادآور شد: اگر لبنان قدرت و توانایی تسلیحاتی خود را بالا می‌برد، دیگر امروز اسرائیل به راحتی بمب‌های اهدایی آمریکا را برسر مردم مظلوم لبنان نمی‌ریخت و هزاران مردم بی‌گناه لبنان را شهید و بی‌خانمان نمی‌کرد.

این عالم اهل سنت، با اشاره به اینکه خوی درندگی و وحشیگری دشمنان امروز به حدی رسیده که دست به شنیع‌ترین اقدامات علیه مسلمانان خواهند زد، گفت: امروز دیگر وقت آن رسیده که جبهه مقاومت در یک اقدام مقتدرانه و مستحکم رژیم صهیونیست را در منطقه از بین ببرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha