• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۹
  • دسته‌بندی: دیدگاه
  • کد خبر: 1403070805778
  • منبع : مطبوعات

پیام سرنوشت‌ساز

پیام سرنوشت‌ساز

رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به همه بشریت، جوامع اسلامی و آزادیخواهان جهان پیامی سرنوشت‌ساز صادر کردند.

به گزارش ایسنا، عبدالله سهرابی، سفیر پیشین ایران در قطر در یادداشتی در جام جم نوشت:

رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به همه بشریت، جوامع اسلامی و آزادیخواهان جهان پیامی سرنوشت‌ساز صادر کردند. همگان می‌دانند که رژیم‌صهیونیستی در ادامه ناکامی‌های خود در خاموش کردن صدای مردم مظلوم غزه و همچنین محور مقاومت، خوی درندگی خود را بیش از پیش نشان داده است.

ازسوی دیگر، این واماندگان در جنگ میدانی در رزم با نیروهای محور مقاومت در حوزه غزه، روش‌های سبعانه‌ای درپیش گرفته‌اند که چهره جنایتکارانه‌شان را در بین مردم جهان، آشکارتر ساخته است.امروز در اذهان عمومی، رژیم اشغالگر قدس، دیگر جایگاهی ندارد و ما درمسابقات المپیک دیدیم زمانی که نام یک ورزشکار اسرائیلی از تربیون‌ها اعلام می‌شد، موجی از تنفر و انزجار راه می‌افتاد. رژیم‌صهیونیستی که شاید تا دیروز به‌واسطه مظلوم‌نمایی‌های رسانه‌ای خود، تصور می‌کرد جایگاهی در بین ملت‌ها دارد، بعد از عملیات طوفان‌الاقصی و مقاومت خستگی‌ناپذیر رزمندگان محور مقاومت و واکنش جنون‌آمیز این رژیم سفاک، همه اعتبار نداشته خود را از دست داده و دیگر وجاهتی برای این رژیم باقی نمانده است. بدیهی است که مقامات رژیم‌صهیونیستی، اگر به دادگاه وجدان خفته خود مراجعه کنند، به‌خوبی درمی‌یابند که نتیجه اقدامات آنها، چیزی جز بی‌آبرویی برای آنها باقی نگذاشته است. در جریان مقاومت رزمندگان حماس و حزب‌ا...، رژیم‌صهیونیستی شکست‌های زیادی را متحمل شده و چاره‌ای ندارد که با فضاحت، صحنه را ترک کند. در چنین شرایطی و با توجه به تشدید جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه و لبنان، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام بسیار مهمی را صادر کردند و مخاطب این پیام سرنوشت‌ساز، همه کشورهای دنیا هستند. رهبر معظم انقلاب اسلامی چندی پیش در جریان دیدار با مهمانان داخلی و خارجی شرکت‌کننده در کنفرانس جهانی وحدت، ضمن اشاره به این نکته که ما از برخی سران کشورهای عربی ناامید هستیم، بر این نکته تاکید کردند که حمایت از مردم فلسطین وظیفه همگانی است. با صدور این پیام، حجت بر همه جهانیان و جوامع و ملت‌های اسلامی تمام است و همه آزادیخواهان باید به‌صورت هماهنگ و یکپارچه و تحت هر شرایطی در کنار مقاومت با محوریت حزب‌ا... بپاخیزند و درهمه عرصه‌ها چه درصحنه بین‌المللی ــ سیاسی و چه برای نزدیک کردن فاصله میدان و دیپلماسی و با استفاده از رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی و فضاهایی که امروز در اختیار همگان است، از فرصت‌ها به‌نحواحسن استفاده کنند و به حمایت از جریان مقاومت تا نابودی کامل رژیم‌صهیونیستی بپردازند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha