• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403070705402
  • خبرنگار : 71969

این خبر در حال تکمیل است/

واکنش‌ مردم و مسئولین به شهادت «سالار جبهه مقاومت» در استان‌ها

واکنش‌ مردم و مسئولین به شهادت «سالار جبهه مقاومت» در استان‌ها

ایسنا/تهران مسئولین و اقشار مختلف مردم در سراسر کشور نسبت به خبر شهادت «سید حسن نصرالله» واکنش نشان داده‌اند.

خراسان رضوی- در پی شهادت سید حسن نصرالله:پرچم گنبد امام رضا(ع) سیاه شد

 در پی اعلام خبر رسمی شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله توسط رژیم غاصب صهیونیستی، پرچم گنبد مطهر حرم حضرت رضا(ع) به رنگ سیاه در آمد.

با تایید خبر شهادت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله، پرچم گنبد مطهر و صحن و سرای حرم رضوی به نشانه عزا، سیاه‌پوش شد.

 بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، به مناسبت شهادت این عبد صالح و همچنین شهادت مردم مظلوم لبنان و فلسطین، اجتماع بزرگی توسط امت حزب الله مشهد در محکومیت جنایت ددمنشانه رژیم  صهیونیستی، عصر امروز شنبه ۷ مهر ماه از ساعت ۱۵/۳۰ در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

هرمزگان- امام جمعه اهل سنت بندرعباس حمله صهیونیست‌ها به لبنان را محکوم کرد

امام جمعه اهل سنت بندرعباس حمله صهیونیست‌ها به لبنان را محکوم کرد.

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس در پیامی حمله رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

رژیم صهیونیست اسرائیل با حمله بی‌رحمانه به لبنان نشان داد که هیچ خط قرمزی برای جنایات خود قائل نیست.

متأسفانه نظام بین‌المللی و در صدر آن ابرقدرت‌ها نشان داده‌اند که با ادعای صلح‌طلبی و فراخوان نمایشی به مذاکرات و آتش‌بس فقط فرصت جنایت بیشتری برای اسرائیل مهیا می‌کنند.

خراسان رضوی- پرچم گنبد حرم مطهر رضوی در پی شهادت سید حسن نصرالله به رنگ سیاه درآمد

در پی اعلام خبر رسمی شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله توسط رژیم غاصب صهیونیستی، پرچم گنبد مطهر حرم حضرت رضا(ع) به رنگ سیاه در آمد.

با تایید خبر شهادت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله، پرچم گنبد مطهر و صحن و سرای حرم رضوی به نشانه عزا، سیاه‌پوش شد.

 بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، به مناسبت شهادت این عبد صالح و همچنین شهادت مردم مظلوم لبنان و فلسطین، اجتماع بزرگی توسط امت حزب الله مشهد در محکومیت جنایت ددمنشانه رژیم  صهیونیستی، عصر امروز شنبه ۷ مهر ماه از ساعت ۱۵/۳۰ در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

فارس- شورای هیئات مذهبی فارس شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت

شورای عالی هیئات مذهبی فارس طی پیامی شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ

شهادت شهید راه قدس، چهره‌ بین‌المللی مقاومت، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر عج الله تعالی، مقام معظم رهبری، ملت شریف لبنان و ایران و تمام مسلمانان و مستضعفان منطقه تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح بلند ایشان علو درجات الهی و محشور شدن با شهدای کربلا را از درگاه حضرت حق خواستاریم.

سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان مبارزه با شیاطین و اشرار صهیونیست سرانجام ایشان را به این مقام والا رسانید و خون پاک وی به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخته شد. بدون شک مردم لبنان و منطقه خود را مرهون جهاد خالصانه و صادقانه و از جان گذشتگی‌ها و رشادت‌های ایشان می‌دانند. 

خراسان شمالی- فرماندار بجنورد:خون شهید سید حسن نصرالله تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت است

فرماندار شهرستان بجنورد گفت: خون شهید سید حسن نصرالله تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت است.

در بخش‌هایی از پیام محمدباقر باقرپور درپی شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت آمده است: رژیم صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه رو آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

تجمع مردم اصفهان در محکومیت ترور سید حسن نصرالله، توسط رژیم صهیونیستی

گلستان- روحانی اهل سنت گلستان:راه سید مقاومت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه پیدا می‌کند

نایب امام جمعه مراوه تپه گفت: راه پرافتخار ‎سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت و به برکت خون پاک این شهید رژیم سفاک و کودک کش نابود خواهد شد.

نایب امام جمعه مراوه تپه اسرائیل را غده سرطانی دنیای امروز خواند و گفت: هر جا تروری اتفاق بیفتد ردی از دستان ناپاک اسرائیل مشهود است. آخوند ناصر قزل عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر جبهه مقاومت اسلامی توسط رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: این روزها شاهد آن هستیم که علی رغم بمباران‌های سنگین فلسطین و لبنان، جبهه مقاومت اسلامی با تمام قوا در مقابل رژیم نامشروع اسرائیل قد علم کرده و مبارزان این جبهه توان نفس کشیدن را از صهیونیست‌ها سلب و آنان را مجبور به حضور در پناهگاه‌ها کرده است.
وی با بیان اینکه سالهاست رژیم سفاک اسرائیل خون مسلمانان جهان را مکیده و جنایات آنان محدود به فلسطین و لبنان نشده است ادامه داد: تروریسم در ذات رژیم صهیونیستی است و بسیاری از رهبران سازمان‌های فلسطینی توسط دستگاه‌های امنیتی اسرائیل ترور شده‌اند.

خراسان شمالی- جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی: آرمان‌های حزب‌الله خاموش نخواهد شد

جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی شهادت فرمانده جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

الحاج گلدی آخوند کمالی و الحاج خالمحمد آخوند سرفراز، علما و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی در پیامی، شهادت سالار جبهه مقاومت و فرمانده شجاع و بزرگ حزب‌الله را به محضر مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت گفتند.

در بخش‌هایی از این پیام آمده است: فرمانده محبوب و عزیز امت‌های اسلامی در تمام عمرش در مقابل جنایت‌های انسان‌های کثیف و ظالم رژیم حیوانی صهیونیستی ایستاد و از حقوق مردم مظلوم فلسطین و دیگر مستضعفان در مقابل مستکبرین حمایت و مبارزه کرد.

شنیده شدن خبر شهادت سید حسن نصرالله، این سالار جبهه مقاومت موجب جریحه‌دار شدن قلوب تمام مسلمانان جهان شد و نتانیاهو و دیگر همدستان خبیثش بدانند آرمان‌های حزب‌الله خاموش نخواهد شد و ما مسلمانان مصمم‌تر و با اراده پولادین در مقابل این شیاطین خواهیم ایستاد.

ما علمای اهل سنت خراسان شمالی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بزرگمرد جهان به محضر رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت و ملت‌های مسلمان خواستار گرفتن انتقام فوری خون پاک این فرمانده عزیز از رژیم سفاک صهیونیستی هستیم‌.

کرمان- پیام تسلیت حسن‌پور در پی شهادت سید حسن نصرالله؛ سنگرهای مقاومت با عزم و اراده باقی است

 شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت سیدحسن نصرالله، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

إنا لله وإنا الیه راجعون

یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی

«شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، سیدحسن نصرالله و یاران همراهش توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک‌کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد.

در این لحظات تاریخی و سرنوشت‌ساز تاکید می‌کنیم که این حملات بر قدرت و صلابت محور مقاومت می‌افزاید. سنگرهای مقاومت با عزم و اراده باقی است و بی شک اینگونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت‌های آزاده و کشورهای محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد.

گلستان- مردم گلستان امشب در محکومیت شهادت سید مقاومت تجمع می کنند

گلستان مردم گلستان امشب در شهرهای مختلف استان در محکومیت شهادت سید حسن نصرالله و جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و حمایت از مقاومت تجمع می‌کنند.

اجتماع مردم گرگان مرکز استان از ساعت ۱۹ در میدان شهرداری به سمت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. در گنبدکاووس نیز مردم از ساعت ۲۰ امشب در میدان مرکزی (انقلاب) تجمع خواهند کرد.در آزادشهر نیز از ساعت ۱۸ و سی دقیقه در مقابل مسجد جامع این شهر تجمع برگزار می‌شود.

ایلام- پیام تسلیت مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی به‌مناسبت شهادت سید مقاومت

مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، در پی شهادت دبیر کل حزب‌الله لبنان، پیام تسلیت منتشر کردند.
در این پیام آمده است:

بسم الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا

شهادت خون پاکی است که در رگ‌های مرده جامعه تزریق می‌شود تا آن‌ها را زنده نگه دارد.

شهادت فرمانده شجاع و دلاور جبهه مقاومت سید حسن نصرالله‌، خون تازه‌ای در رگ‌های مقاومت است و قطعاً تقاص این خون پاک و به ناحق ریخته شده اضمحلال اسرائیل غاصب و جنایتکار خواهد بود.

بوشهر- جبهه مقاومت باقدرت درمسیرنابودی رژیم غاصب صهیونیستی گام برمی‌دارد

استاندار بوشهر گفت: جبهه مقاومت باقدرت و اقتدار درمسیرنابودی رژیم غاصب صهیونیستی گام برمی دارد.

به گزارش ایسنا، احمد محمدیزاده استاندار بوشهر با صدور پیامی، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به مردم ایران و لبنان و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه آزادیخواهان جهان تسلیت گفت.

گیلان- نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی: ضرورت شکل‌گیری جبهه اتحاد جهانی برای مقابله با رژیم آدمکش

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه از سازمان ملل و شورای امنیت می‌خواهیم که جلسه‌ای اضطراری تشکیل دهند و تکلیف این رژیم جنایتکار صهیونیستی را روشن کنند، گفت: اتحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تنها اقدام فوری برای برخورد قاطع و مقابله با این رژیم آدمکش است.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهار کرد: شهادت با ارزش‌ترین مزد سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه سید حسن نصرالله در میدان مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی است، قطعا شهادت این رهبر مجاهد و مخلص طلوع درخشان دیگری برای جبهه مقاومت رقم می‌زند.

خراسان رضوی- یک فعال سیاسی اصولگرا: اکنون همه چیز به ملت‌های اسلامی بستگی دارد

 یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: این مردم و ملت کشورهای اسلامی هستند که امیدوارم با خون این شهید متوجه ذات حقیقی رژیم صهیونیستی شوند و به پا خیزند تا این غده سرطانی را حذف کنند. 

جمشید خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، اظهار کرد: جایگاه و وضعیت اسرائیل اکنون مانند حکومت یزید است؛ الان دوباره عاشوراست و امروز دوباره کربلا تکرار شد. اینکه بر سر ملتی بی‌دفاع ۸۰ بمب یک تُنی سنگرشکن بریزی، مانند کاری است که یزیدیان با لشکر ۷۲ نفره امام حسین کردند. 

مازندران- پیام تسلیت نمایندگان مردم مازندران در مجلس در پی شهادت سیدحسن نصرالله

 رئیس مجمع نمایندگان مردم شریف استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت «شهید بیت‌المقدس»، سید حسن نصرالله، پیام تسلیتی صادر کرد.

خراسان رضوی- آستان قدس رضوی در بیانیه‌ای تاکید کرد: آستان قدس رضوی در کنار رزمندگان مقاومت ایستاده است

 جمعی از مسئولان مشهد و خراسان رضوی درپی شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله پیام‌های تسلیت صادر کردند. 

ادامه دارد/

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha