• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070705332
  • خبرنگار : 50471

فرماندار نهاوند:

توسعه و رونق سراب گیان نیازمند همراهی اهالی گیان

توسعه و رونق سراب گیان نیازمند همراهی اهالی گیان

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند گفت: توسعه و رونق سراب گیان نیازمند همراهی اهالی شهر گیان است.

ضرغام احمدوند روز شنبه ۷ مهر در نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات بخش و شهر گیان در حوزه گردشگری و زیرساخت‌ها که با حضور مسئولان شهرستان در محل شهرداری گیان برگزار شد، اظهار کرد: شهر گیان به سبب قرارگرفتن در مسیر سراب گیان یکی از مزیت‌های گردشگری استان و شهرستان است.

وی تصریح کرد: مشکلات شهر و سراب گیان زیبنده قدمت، تاریخ و اهالی فهیم گیان نیست و در سایه وحدت و همسویی و بررسی نیازها و تنگناهای موجود این مشکلات قابل است.

احمدوند افزود: همچنین این مشکلات با شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین انتخاب راهکارهای مناسب با استفاده از خرد جمعی و همکاری مردم و اعضای شورای شهر گیان قابل پیگیری و حل شدن است.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه در بحث مدیریت سراب گیان باید نگاه ملی داشته باشیم و به دنبال جذب و ماندگاری گردشگر باشیم، گفت: نباید در بحث خدمت‌رسانی به مردم تعلل کرد و انجام امور را به گردن دیگران انداخت و دنبال مقصر باشیم.

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، بیان کرد: از اینکه سراب گیان به عنوان یک ظرفیت ویژه در شهرستان تبدیل به چالش و مشکلاتی برای مسئولان شده، حقیقتا ناراحت و شرمنده‌ام چرا که می‌توان علی‌رغم وجود اختلاف سلیقه‌ها، وقتی هدف خدمت به مردم، رفع مشکلات و توسعه گیان است با همدلی و همراهی مردم مشکلات را حل کرد. 

علیرضا نثاری ادامه داد: باید روی فرهنگ مردم در حوزه گردشگری کار شود و اعتمادسازی و آگاهی دادن به مردم می‌تواند بسیاری از مشکلات را کاهش دهد.

وی تاکید کرد: ما به دنبال منفعت و سود اهالی گیان از رونق و توسعه سراب هستیم و اولویت اشتغال و هرگونه سودی، فقط اهالی گیان هستند.

متولیان سراب گیان باید در رابطه با عملکردشان پاسخگو باشند

نماینده مردم نهاوند در مجلس، یادآور شد: مدیران‌کل منابع طبیعی، میراث فرهنگی و مدیرعامل سازمان همیاری‌های استان را دعوت کنید؛ باید پاسخگو باشند و در رابطه با نحوه مسئولیت و عملکردشان در سراب گیان گزارش بدهند.

نثاری خاطرنشان کرد: از اهالی و شورای شهر گیان نیز انتظار داریم با همراهی و همدلی اجازه بدهند تا سراب گیان را به عنوان قطب گردشگری استان معرفی و احیا کنیم و بنده، فرماندار و سایر مدیران هم تمام قد در کنار اهالی فهیم گیان ضمن تامین منافع مردم از هیچ کوششی جهت رونق و توسعه گیان فروگذار نخواهیم بود.

بخشدار گیان نیز در این نشست بر لزوم توسعه زیرساخت‌های شهر و بخش گیان تاکید کرد و گفت: استقرار نمایندگی برخی ادارات از جمله، دادگاه، پست، مخابرات، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان و... به دلیل بعد مسافت و ارتقای سطح رضایتمندی مردم ضروری است. 

امیرحسین خزایی با تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در شهر و بخش گیان، افزود: با تکمیل طرح‌های نیمه تمام از جمله چهارخطه کردن راه نهاوند به گیان، پروژه مسکن مهر، اجرای شبکه آب آشامیدنی، چمن زمین فوتبال شهر گیان، احداث مصلی نماز جمعه، ادامه طرح بهسازی روستاهای بخش و توسعه مراکز درمانی و بهداشتی شهر گیان بی‌تردید فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتری را در شهر و بخش گیان ایجاد و رضایتمندی مردم تامین خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha