مهرداد آهکی امروز دوشنبه ۲۰ اسفند در جمع خبرنگاران در سالن جلسات اداره کل راهداری با بیان اینکه این مجتمعها که در طول مسیرهای اصلی و فرعی استان پراکنده شدهاند، محلی امن و راحت را برای استراحت، نماز، صرف افطاری و تجدید قوا در طول سفرهای نوروزی فراهم میکنند، اظهار کرد: امسال با آمادگی کامل و برنامهریزی دقیق میزبان مسافران نوروزی خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه ۴۳ مجتمع خدماتی رفاهی استان، از نظر نظافت، امکانات رفاهی، سرویس بهداشتی و نمازخانهها، به طور کامل آمادهسازی و بازرسی شدهاند، افزود: در مجتمع خدماتی رفاهی آزادراه کربلا، پویش «نه به تصادف» و «شیش دونگ برانیم» با برنامههای شاد و متنوعی اجرا خواهد شد. این پویش با هدف ارتقاء ایمنی جادهها و کاهش تصادفات طراحی شده است و شامل برنامههای آموزشی و سرگرمی برای مسافران است. همچنین در این مجتمع برای مسافران روزهدار افطاری نیز تدارک دیده شده است.
آهکی تاکید کرد: نظارت مستمر بر کیفیت خدمات ارائه شده در مجتمعها، از اولویتهای اصلی ما است. بازرسان ما به صورت مرتب از مجتمعها بازدید خواهند کرد تا از رعایت استانداردها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران اطمینان حاصل کنند.
وی در پایان از مسافران خواست تا در صورت مشاهده هرگونه نقصان یا مشکل در مجتمعهای خدماتی رفاهی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۴۱ به اطلاع اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان برسانند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام شود.
انتهای پیام
نظرات