• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403070705197
  • منبع : نمایندگی کردستان

فرماندار سنندج:

استفاده از فناوری‌های روز در ‌آموزش‌ آتش‌نشان‌ها ضروری است

استفاده از فناوری‌های روز در ‌آموزش‌ آتش‌نشان‌ها ضروری است

ایسنا/کردستان فرماندار سنندج گفت: توسعه و تقویت آموزش‌ها بر اساس فناوری‌های روز در آموزش آتش‌نشان‌ها ضروری است.

حسن عسکری امروز شنبه(۷ مهر) در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی، با تبریک این روز و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به اقدامات صهیونیست کودک‌کش در فلسطین و لبنان گریزی زد و تصریح کرد: طی دو روز گذشته شاهد جنایت بزرگ توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل هستیم که به شدت این اقدامات وحشیانه و ضدبشری را محکوم می‌کنیم.

وی اظهار کرد:‌ ۴۱ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین طی چندین ماه اخیر توسط رژیم صهیونیستی و استکبار به شهادت رسیده‌اند و این موضوع قلب همگان را به شدت به درد آورده است.

فرماندار سنندج ادامه داد: در مقابل این همه جنایات در دنیا، انسان‌هایی وجود دارند که خود را به آب و آتش می‌زنند تا جان هم‌نوع خود را نجات دهند و از ویژگی‌های آتش‌نشانان این است که جان خود را برای نجات جان دیگران به خطر می‌اندازند.

وی افزود:‌ شغل آتش‌نشانی شغلی پرمشتقت است و کسانی که پا در این مسیر می‌گذارند حقیقتا با جان خود بازی می‌کنند و اگر به واسطه روحیه ایثار و جهاد نباشد نمی‌توانند در این لباس مقدس خدمت کنند.

فرماندار سنندج در ادامه بر تقویت و توسعه هرچه بیشتر آموزش‌ها در آتش‌نشانی شهری سنندج تاکید کرد و گفت:‌ آموزش‌های به‌روز باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت:‌ امروزه آموزش نیاز جدی مجموعه‌های تخصصی مانند آتش‌نشانی است، این آموزش‌ها باید با علوم و تکنولوژی‌های روز آمیخته شود.

فرماندار سنندج، همچنین ضمن تبریک به استاندار جدید کردستان، گفت: دکتر زارعی‌کوشا در طول ۳۴ ماه خدمت شبانه‌روزی تمام توان و تلاش خود را برای پیشبرد ریل توسعه‌ در کردستان به کار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ‌انتخاب استاندار جدید نیز که شناخت خوبی از استان دارد بستر را برای ادامه این روند توسعه‌ای و انجام کارهای بزرگ در استان فراهم کرده است.

عسکری خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر سنندج گفت: باید وجود استاندار جدید را که تجربه فعالیت در شورای شهر سنندج دارند برای شهر یک فرصت بدانید و از این فرصت پیش آمده به نحو احسن بهره بگیرید.

فرماندار سنندج اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری در تعامل بسیار مثبت که با شورا دارند از این فرصت به نحو کافی استفاده کنند چرا که این موضوع خیر و برکت برای شهر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha