• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403070504035
  • منبع : شهرداری تهران

معاون شهرداری تهران:

طرح «من شهردارم» در دوره سوم به مدارس می‌رود

طرح «من شهردارم» در دوره سوم به مدارس می‌رود

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در پویش قرار خدمت در منطقه ۱۲ شهرداری تهران، مشارکت یک میلیون و ۳۵۲ هزار و ۱۳۹ نفر از شهروندان تهرانی در طرح «من شهردارم» را یکی از دستاوردهای برجسته شهرداری دانست.

به گزارش ایسنا، صبح امروز پنجشنبه ۵مهرماه، بیستمین پویش «قرار خدمت» در منطقه ۱۲ برگزار شد.

 در این مراسم، مجید باقری بر اهمیت ایجاد محیط کاری صمیمی و بدون تبعیض برای کارکنان شهرداری تأکید کرد و گفت که باید فضایی فراهم شود که کارکنان بتوانند با انگیزه و همدلی بیشتر به فعالیت خود ادامه دهند.

وی به موفقیت بزرگ شهرداری تهران در سطح بین‌المللی نیز اشاره کرد و گفت: ابرپروژه "من شهردارم" که سال گذشته در دومین دوره با مشارکت ۱ میلیون و ۳۵۲ هزار نفر از شهروندان تهرانی اجرا شد، یکی از دستاوردهای برجسته شهرداری است؛ در این ابرپروژه، شهروندان به‌طور مستقیم در انتخاب اولویت‌های شهری مناطق خود مشارکت داشتند و این طرح به عنوان ایده برتر در بین کشورهای مختلف جهان در اجلاس بریکس شناخته شد.

معاون شهردار تهران همچنین به برنامه‌های آینده شهرداری تهران اشاره کرد و از اجرای طرح "من شهردارم" در مدارس شهر تهران نیز خبر داد. 

وی اعلام کرد که این بار از دانش‌آموزان خواسته خواهد شد تا نظرات و اولویت‌های خود را برای بهبود محیط مدرسه‌شان ارائه دهند و شهرداری به کمک آن‌ها برای رفع نیازهایشان اقدام خواهد کرد.

باقری همچنین به موضوع مهم مسکن کارکنان شهرداری پرداخت و از آغاز طرحی بزرگ برای ساخت مسکن کارکنان شهرداری خبر داد: این طرح با حمایت شهرداری و بر اساس الگویی موفق، مشابه مدل سفر زیارتی کارکنان به مشهد مقدس و اهدای وام ۵۰میلیونی به همه کارکنان، اجرا خواهد شد و وام‌های تسهیل‌گر برای بهره مندی کارکنان در این پروژه نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت شهر، مجید باقری در پایان سخنان خود بر ضرورت تداوم همکاری‌ها و همدلی‌ها برای ساختن آینده‌ای بهتر و توسعه‌یافته‌تر برای کلانشهر تهران تأکید کرد.

در انتها نیز از کارکنان و مدیران برگزیده شهرداری منطقه ۱۲ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و مجید باقری معاون شهردار تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha