• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070403572
  • خبرنگار : 50590

بخش خدمات رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان همدان راه‌اندازی شد

بخش خدمات رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان همدان راه‌اندازی شد

ایسنا/همدان بر اساس مصوبه هیات وزیران، دانشگاه‌ها موظف هستند ۱۰ درصد از تخت‌های بستری خود را به خدمات رفاهی اختصاص دهند. بنابراین راه‌اندازی بخش ویژه رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان با هدف ایجاد تسهیلات رفاهی برای بیماران متقاضی و پذیرش گردشگران سلامت داخلی و خارجی انجام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان عصر چهارشنبه، ۴ مهرماه در آیین افتتاحیه بخش خدمات رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان همدان گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران، دانشگاه‌ها موظف هستند ۱۰ درصد از تخت‌های بستری خود را به خدمات رفاهی اختصاص دهند. بنابراین راه‌اندازی بخش ویژه رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان با هدف ایجاد تسهیلات رفاهی برای بیماران متقاضی و پذیرش گردشگران سلامت داخلی و خارجی انجام شد.

دکتر محمد مهدی مجذوبی با تاکید بر ضرورت و اهمیت جذب گردشگری سلامت افزود: وجود بخش خدمات رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان همدان می‌تواند به طور قابل توجهی در جذب گردشگران سلامت مؤثر باشد و ظرفیت‌های درمانی کشور را افزایش دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بهره برداری از این بخش را گامی مهم در راستای بهبود خدمات بیمارستانی و ارتقای کیفیت درمان دانست و اضافه کرد: این بخش پس از تغییر کاربری به اتاق‌های تک تخت ویژه با ۱۴ تخت مجهز و ۱۲ تخت دیگر در بخش قبلی گردشگری سلامت و فضاهای اضافه شده به ظرفیت بیمارستان، جانمایی شد.

رئیس بیمارستان قلب فرشچیان نیز گفت: همه بیماران با مشکلات قلب و عروق و آن دسته که تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته‌اند، می‌توانند از این بخش بهره‌مند شوند.

دکتر امیرحسین یزدی، همدان را قطب درمانی قلب در غرب کشور دانست و افزود: می‌توان از این فرصت در حوزه گردشگری سلامت بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: این بخش پذیرای بیمه‌های تکمیلی است و هزینه بستری برای بیماران بسیار کم خواهد بود.

رئیس بیمارستان قلب فرشچیان اظهار کرد: با راه‌اندازی بخش جدید خدمات رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان، ظرفیت تخت‌های این بیمارستان کاهش نیافته است.

یزدی اضافه کرد: بیمارستان قلب فرشچیان یکی از بیمارستان‌های استاندارد کشور با درجه عالی است و در همه بخش‌های عادی و ویژه از نظر کیفیت، فضا و امکانات خدمات بسیار مطلوبی به بیماران ارائه می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha