• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1403070403455
  • خبرنگار : 30189

تهیه‌کننده هنری میهمانی امت احمد:

«مهمانی امت احمد» بە افزایش شادی و نشاط جامعە کمک بزرگی می‌کند

«مهمانی امت احمد» بە افزایش شادی و نشاط جامعە کمک بزرگی می‌کند

برنامەهایی همچون «مهمانی امت احمد» بە افزایش شادی و نشاط جامعە کمک بزرگی می‌کند.

علیرضا بابالو - تهیه کننده هنری «جشن امت احمد» - در گفت‌وگو با ایسنا در مورد این جشن گفت: پس از تجربه موفق سال گذشته در برگزاری اولین مراسم جشن بزرگ «امت احمد»، ستاد برگزاری این مراسم به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان در فروردین ماه سال جاری باحضور همه دستگاه‌های ذی ربط تشکیل و کمیته برگزاری مراسم با ریاست حجه الاسلام والمسلمین رازیانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: پس از تشکیل جلسات متعدد و در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم و در راستای ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان، کارگروه‌های مختلفی  تشکیل شد.  

بابالو افزود: باتوجه به سابقه برگزاری جشن‌های بزرگ ملی و مذهبی در کشور توسط گروه مشاوران نوسازی، عنایت و اطمینان مدیران استان کردستان، مدیریت کارگروه هنری این مراسم به مجموعه ما سپرده شد. پس از تشکیل کارگروه هنری و برگزاری جلسات متعدد و بحث و تبادل نظر، تصمیم گرفته شد که برنامه در دو استیج مجزا برای کودکان و بزرگسالان برگزار شود.

تهیه کننده هنری «جشن امت احمد» بیان کرد: در برنامه کودکان، میزبانی برنامه به سرکار خانم نادری مجری محبوب شبکه کردستان سپرده شد و در کنار گروه سرود و هنرمندان خوب استان کردستان، ‌هنرمندان شبکه پویا و برنامه تلویزیونی  «مل مل» با همراهی مجری محبوب کودکان «فرشاد حسن پور» و هنرمندان شبکه پنج سیما، برنامه تلویزیونی شهرک رنگین کمان با همراهی خاله قاصدک مهربان بچه های ایران، خانم «مریم وطن پور»،  لحظات شاد و زیبایی را برای بچه‌ها رقم زدند.

مدیر گروه مشاوران نوسازی در ادامه گفت: باتوجه به پیش‌بینی استقبال گسترده مردم از مراسم جشن امسال، طراحی و ساخت سن و محل برگزاری برنامه در فضایی به وسعت ۱۰۰ متر مربع از ۴۸ ساعت قبل از مراسم در محل میدان انقلاب سنندج به عنوان یکی از میادین اصلی سنندج آغاز شد.  

بابالو افزود: با توجه به پوشش رسانه ای و پخش زنده برنامه از شبکه های مختلف صداو سیمای جمهوری اسلامی و در طی نظرسنجی‌های انجام شده از قشرهای گوناگون مردم در خصوص دعوت از هنرمندان محبوب کشور، اجرای برنامه جشن ملی «امت احمد» به دو مجری خوب و توانای کشور جناب آقای سید مرتضی حسینی و آقای‌ حامد سلطانی سپرده شدو این دو مجری توانمند کشور لحظات شاد و مفرحی را برای شرکت کنندگان در مراسم رقم زدند.

تهیه کننده هنری «جشن امت احمد» ابراز کرد: در طول برنامه هنرمندان محبوب کشور و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون  سیدعلی صالحی و نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون علی مسعودی(مشهدی)، خواننده محبوب و مردمی محمداصفهانی، گروه موسیقی دف نوازان استان کردستان به سرپرستی خواننده محبوب کرد پیام عزیزی، گروه سرگرمی و اکربات استاد زبردست، ‌ ذاکر آیینی کشور، ‌ محمدرضا نوشه‌ور، خواننده نسل جوان و محبوب کشور فرزاد فرخ و گروه سرود کودکان و نوجوانان استان کردستان به هنرنمایی پرداختند و لحظات شاد و مفرحی را برای شرکت‌کنندگان در جشن رقم زدند.

علیرضا بابالو، تهیه کننده هنری مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان و دیگر نهادهای این استان در مشارکت در برگزاری این میهمانی باشکوه گفت: برنامەهایی همچون «مهمانی امت احمد» بە افزایش شادی و نشاط جامعە کمک بزرگی می‌کند و امید را بە جامعە تزریق می‌کند و امیدواریم با همیاری همه مسئولان و مدیران فرهنگی در بخش‌های دولتی و خصوصی، در سراسر کشور بسط و توسعه یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha