• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070402954
  • خبرنگار : 71588

درخواست نوری المالکی از نمایندگان ائتلاف «دولت قانون» برای حمایت از لبنان

درخواست نوری المالکی از نمایندگان ائتلاف «دولت قانون» برای حمایت از لبنان

رئیس ائتلاف «دولت قانون» عراق موضع مرجعیت دینی که امت اسلامی را به تداوم مقابله و مقاومت فراخوانده را ارج نهاد و خواستار حمایت مالی نمایندگان این ائتلاف از لبنان شد.

به گزارش ایسنا، نوری المالکی، رئیس ائتلاف «دولت قانون» عراق خاطرنشان کرد برخی رسانه‌ها مغرضانه از دستاوردهای مقاومت و حملات مجاهدان علیه صهیونیست‌ها چیزی گزارش نمی‌دهند و از حملات مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن و عراق صحبتی نمی‌کنند.

براساس گزارش بغداد الیوم، وی در ادامه افزود حتی اگر این جنگ خاتمه یابد، دورهای دیگری از جنگ تا زمان آزادسازی شهر قدس وجود دارد.

نوری المالکی همچنین تصریح کرد: جهان اسرای صهیونیست را می‌بیند اما نمی‌بیند که اشغالگران با فلسطینیان چه می‌کنند و ما خطاب به کسانی که مقاومت اسلامی را سرزنش می‌کنند می‌گوییم شما نماینده امت و عزت و کرامت آن نیستید.

وی مواضع قدرتمندی که با اقدامات قلدرمآبانه رژیم اشغالگر مقابله می‌کند و همچنین موضع مرجعیت دینی که از امت اسلامی خواسته است به مقابله و مقاومت ادامه دهند را ارج نهاد.

نوری المالکی از سازمان‌ها و گروه‌های سیاسی خواست تا از مقاومت حمایت کنند.

رئیس ائتلاف «دولت قانون» عراق در پایان گفت: ما از نمایندگان ائتلاف «دولت قانون» می‌خواهیم از لبنان حمایت مالی کنند و همچنین از تجار و بازرگانان می‌خواهیم در حمایت از لبنان مشارکت داشته باشند.

در پی تجاوزات و حملات بی‌امان رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، ۱۱ ماه است که حملاتی نیز میان این رژیم و حزب‌الله لبنان صورت گرفته است اما در هفته گذشته در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان و تشدید حملات رژیم اشغالگر، این تنش‌ها شدت گرفت.

در تازه‌ترین تحولات منطقه، رسانه‌ها امروز چهارشنبه از شنیده شدن صدای انفجارهایی در تل‌آویو در مرکز اراضی اشغالی خبر دادند. رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که موشک‌های لبنان برای اولین بار در این جنگ، تل‌آویو را هدف قرار دادند. طبق ادعای رسانه‌ رسمی رژیم صهیونیستی یک موشک از لبنان به سمت تل‌آویو پرتاب و توسط سامانه پدافند هوایی رهگیری شد. جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت لبنان هم تاکنون نزدیک به ۶۰۰ شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته و ده‌ها هزار تن را آواره کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha