• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1403070402931
  • خبرنگار : 50072

تعلیق پروازها به سرزمین‌های اشغالی افزایش یافت

تعلیق پروازها به سرزمین‌های اشغالی افزایش یافت

تعداد زیادی از خطوط هوایی جهان، پروازهای خود به تل آویو را به حالت تعلیق در آوردند.

به گزارش ایسنا، شرکت هواپیمایی آزال آذربایجان پروازهای خود به تل آویو را «به دلیل حوادث اخیر و مسائل امنیتی رژیم صهیونیستی» متوقف کرده است.

خبرگزاری دولتی آذربایجان گزارش کرد بر اساس شرایط، اطلاعات تکمیلی در مورد از سرگیری پروازهای بین پایتخت آذربایجان، باکو و سرزمین‌های اشغالی اعلام خواهد شد.

شرکت هواپیمایی بریتانیایی بریتیش ایرویز و ویز ایر مجارستان نیز پروازهای خود به تل آویو را به حالت تعلیق درآوردند.

هفته گذشته، شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا و ایرفرانس نیز تصمیم گرفتند همه پروازهای خود را به و از تل آویو به حالت تعلیق درآورند. این تصمیم همچنین بر سایر شرکت‌های هواپیمایی زیر مجموعه لوفت هانزا - یورووینگز، سوئیس، آسترین ایرلاینز و بروکسل ایرلاینز نیز تاثیر گذاشت.

خطوط هوایی دلتا مستقر در ایالات‌متحده روز پنجشنبه اعلام کرد پروازهای بین فرودگاه بین‌المللی جان اف کندی نیویورک (JFK) و تل آویو را تا ۳۱ دسامبر به دلیل درگیری کنونی به حالت تعلیق درآورده است.

شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز نیز پروازهای خود را به مقصد و از تل اویو تا آوریل ۲۰۲۵ لغو کرده است.

تشدید تنش بین رژیم صهیونیستی و گروه حزب الله لبنان به سطح خطرناکی رسیده است که می‌تواند آتش جنگ همه جانبه بین آنها را شعله‌ور کند.

از روز دوشنبه، رژیم صهیونیستی رگباری از حملات هوایی را به جنوب و شرق لبنان آغاز کرد و مقامات بهداشتی لبنان اعلام کردند که در این حملات حداقل ۴۹۲ نفر از جمله ۳۵ کودک کشته و ۱۶۴۵ نفر زخمی شده‌اند. به گفته وزارت بهداشت لبنان هزاران غیرنظامی مجبور به فرار از خانه‌های خود شده‌اند.

آناتولی گزارش کرد، گروه حزب الله اعلام کرد که ۶ حمله موشکی به تاسیسات نظامی در شمال رژیم صهیونیستی از جمله ۲ فرودگاه و یک کارخانه مواد منفجره انجام داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha