• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403070201071
  • خبرنگار : 71342

انتظار برای گودو این بار در سالن «هما»

انتظار برای گودو این بار در سالن «هما»

دور سوم اجرای نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی امیرحسین جوانی در سالن «هما» روی صحنه است.

به گزارش ایسنا، این نمایش که تهیه‌کنندگی آن بر عهده سجاد افشاریان است، پیش‌تر در دو نوبت در سالن هیلاج و کاخ هنر روی صحنه رفته بود.

دور سوم اجرای این اثر نمایشی از ۲۹ شهریور آغاز شده و با نخستین اجرای آن، سالن «هما» با مدیریت سام درخشانی به طور رسمی آغاز به کار کرده است. این سالن پیش‌تر به عنوان نوفل لوشاتو و بعد از آن به عنوان سالن «ارغوان» شناخته می‌شد که در خیابان نوفل لوشاتو، بن‌بست زیبا قرار گرفته است.

نمایش «در انتظار گودو» نوشته ساموئل بکت با ترجمه نجف دریابندری روی صحنه می‌رود و بازیگران آن (به ترتیب ورود به صحنه) عزالدین توفیق، سعید احمدی، محمدحسین قاسمی، مجتبی بیات هستند. همچنین مسیحا ذبیحی بازیگر خردسال آن است.

انتظار برای گودو این بار در سالن «هما»

دیگر اعضای گروه اجرایی این نمایش به شرح زیر هستند:طراح صحنه: امیرحسین جوانی، طراح لباس:کوشنا شاهرخی، ساخت و طراحی درخت: کوشنا شاهرخی، ساخت آکسسوار: غزل عراقی، طراح نور: مهدی پاک‌منش، طراح گرافیک و آهنگساز: مصطفی فتاحی، طراح گریم: احمد نگهبان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سجاد قربانی، مدیر صحنه: امین پاک‌فطرت، موشن گرافی: آریا نعمت‌الهی، مصطفا فتاحی، عکاس: امیررضا مرشدزاده، عارفه قیدی، مدیر تولید: محمدحسین سعید، مشاور پروژه:  سیامک صفری، مشاور کارگردان: امیرحسین محمدی، مدیر تبلیغات: امیر قالیچی (تئاتر بازها).

در خلاصه داستان این نمایش آمده: جاده‌ای بیرون شهر، با یک تک درخت، حوالی غروب. استراگون و ولادیمیر به انتظار گودو نشسته‌اند.

این نمایش روزهای میانی هفته ساعت ۱۹ و روزهای پنجشنبه و جمعه در دو نوبت ۱۸ و سی و ۲۱ روی صحنه می‌رود و بلیت آن در سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسد.

عکس‌های این خبر از شاهین آزما است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha