• دوشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403070201061
  • خبرنگار : 50963

نوسازی مراکز جهاد کشاورزی استان بوشهر

نوسازی مراکز جهاد کشاورزی استان بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر از نوسازی مراکز جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهریار مرشدی در گفت وگوبا خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت مراکز جهادکشاورزی دهستان‌ها به عنوان خط مقدم تولید و نقش تعیین کننده آن ها در راهبری تولید و خدمات بخش کشاورزی مرمت، نوسازی و تجهیز این مراکز احساس می شد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مسائل و مشکلات مرتبط مراکز مذکور در ابعاد کارکردی، وظیفه ای، زیر ساخت ها، امکانات، و تجهیزات و نیز مباحث مربوط به انگیزش شغلی و نیروی انسانی مورد بررسی قرار گرفت افزود: در جهت رفع چالش ها با توجه به نقش اساسی و کلیدی مراکز جهاد کشاورزی در تحقق جهش تولید و ایجاد توسعه پایدار در مناطق روستایی استان نیاز به تعمیرات داشت.  

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی بوشهر با بیان اینکه این اتفاق از سال ۱۴۰۲ به صورت گسترده و برای کلیه مراکز آغاز شد، اضافه کرد: در ادامه نوسازی و تجهیز در نیمه اول سال جاری نیز تعدادی از مراکز شهرستان های دشتستان، جم و بوشهر مورد بازسازی قرار گرفتند.

مرشدی بیان کرد: با توجه به ضرورت توجه ویژه به مراکز جهاد کشاورزی به عنوان خط مقدم جبهه تولید و مهمترین سطح تشکیلاتی در تعامل با بهره‌برداران و تولیدکنندگان و نظارت بر کیفیت، کمیت تولید و سطح زیر کشت و ارتباط مداوم و پایدار بین تولید کنندگان، مسئولان، کارشناسان و پژوهشگران مستلزم وجود مکان‌هایی مناسب است.

وی با تاکید بر به اهمیت امر تجهیز و نوسازی مراکز که منجر به سهولت در نظارت بر این وظیفه مهم می شود، گفت: به همین منظور مراکز جهاد کشاورزی ۳ شهرستان در نیمه اول سال جاری، نوسازی و بازسازی شدند.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی بوشهر تصریح کرد: این مراکز، محل کار مروجین پهنه‌های تولیدی استان و محل مراجعه کشاورزان پر تلاش استان هستند ولی سال‌ها طرح نوسازی و تجهیز مراکز به فراموشی سپرده شده بود.

مرشدی با اشاره به اینکه اجرای این طرح باعث افزایش انگیزه می شود، عنوان کرد: مراکز جهاد کشاورزی نوک‌پیکان فعالیت‌های تولیدی بخش کشاورزی هستند و بیش از پیش باید مورد توجه و حمایت همه جانبه قرار گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha