• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1403070100505
  • خبرنگار : 71567

با حضور مسئولان؛

۲۸ مدال‌آور المپیاد جهانی و رتبه‌های برتر کنکور تجلیل شدند

۲۸ مدال‌آور المپیاد جهانی و رتبه‌های برتر کنکور تجلیل شدند

تعداد بیش از ۲۸ مدال‌آور المپیاد جهانی در رشته‌های مختلف و همچنین رتبه‌های برتر کنکور در پنج گروه آزمایشی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از نخبگان و رتبه‌های برتر کنکور توسط بنیاد کارآفرینان و نوابغ سعیدی با هدف حمایت از نخبگان و با حضور حسین سیمایی صراف، وزیر علوم، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت، حسین افشین معاون علمی فناوری ریاست‌جمهوری و برخی از مسئولان و روسای دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم آروین رسول‌زاده، آریا فاتح کرداری، حنانه خرمدشتی، علی نادری لردجانی و محمدمهدی کشاورزی به عنوان مدال‌آوران طلای المپیاد نجوم مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در رشته فیزیک نیز محمدامین حقجو دارنده مدال طلا، سیدمحمد حسینی، سارا موسیایی، بهراد محمدیان و ابوالفضل شیری نیز دارنده مدال نقره المپیاد تجلیل شدند.

در المپیاد زیست نیز آرش محمدی و پوریا نوری دارنده مدال طلا و سپهر چاچی و محمدرضا یزدخواستی دارنده مدال نقره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در رشته ریاضی نیز رادین زاهدی گلپایگانی دارنده مدال طلا، سپهر علیپور، ایلیا یزدانی، امیرحسین محمدزاده نیز هر سه دارنده مدال نقره و پارسا صابری و پرنیا دباغ دارنده دیپلم افتخار این رشته نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

در المپیاد شیمی نیز رامتین مرادی دارنده مدال طلا، امیرکیا سلیمی، محمدیاسین صالحی و البرز رضایی هر سه دارنده مدال نقره لوح تقدیر خود را دریافت کردند.

همچنین در المپیاد کامپیوتر نیز از امیرعلی عسگری دارنده مدال طلا، امیررضا درستی و امیرحسین فرخنده‌فر دارنده مدال نقره و پارسا فرج‌پور دارنده مدال برنز مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم برترین‌های المپیاد جهانی سال گذشته نیز معرفی و تجلیل شدند.

در ادامه این مراسم رتبه‌های برتر کنکور در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی و هنر نیز حضور داشتند که رتبه‌های یک تا پنج هر گروه آزمایشی تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha