• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070100194
  • خبرنگار : 50649

مسئول بسیج ادارات فارس خبر داد:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در ادارات فارس

 اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در ادارات فارس

ایسنا/فارس مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه طی ایام هفته دفاع مقدس در ادارات و دستگاه‌های مختلف این استان خبر داد.

شهرام قاسمی امروز، اول مهرماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این برنامه‌ها به‌همت پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات و دستگاه‌های مختلف در سطح استان طی ایام هفته دفاع مقدس اجرایی خواهند شد.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا، سرکشی و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، گلباران قبور شهدا، برپایی میزهای خدمت تخصصی و عمومی و اعزام گروه‌های جهادی را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

قاسمی در ادامه سخنان خود هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند ایران اسلامی رقم زدند، دانست و گفت: فرزندان این مرز و بوم افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های سلطه‌گر را باط کرده و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کردند.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس با بیان اینکه ۸ سال دفاع ‌مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌ بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد، افزود: این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، باید برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرارگیرد.

وی بیان کرد: رشادت‌های بی‌بدیل جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک رنگی و یک دلی آحاد ملت، تبعیت محض از فرامین رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی‌های خود رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس بود که امروز نیز لازم است همه این شاخصه‌ها به عنوان چارچوب بی‌تزلزل مقاومت در جنگ تمام عیار اقتصادی نصب‌العین تک تک ما قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha