• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403070100064
  • خبرنگار : 71368

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران اعلام کرد

رشد ۱۴ درصدی ترافیک امروز پایتخت نسبت به اول مهر ۱۴۰۲

رشد ۱۴ درصدی ترافیک امروز پایتخت نسبت به اول مهر ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: ترافیک امروز اول مهر ماه تهران نسبت به روز مشابه آن در سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایسنا، حمید برادران در جلسه امروز صبح ستاد استقبال از مهر با بیان اینکه در حال حاضر از مجموع ۱۵۰۰ دوربین حدود ۵ درصد خرابی داریم، گفت:  برای پایش مراسم جاماندگان اربعین حدود  ۴۰۰ دوربین مستقر شد که هم اکنون در خدمت شهر هستند.

وی با بیان اینکه برای اورهال دوربین‌های موجود قراردادی منعقد شد و به زودی نسل جدید دوربین‌ها که رصد و کنترل خودروهای حمل بار است و نوع تردد و .... را شناسایی می‌کند، بارگذاری می‌شوند، گفت: تا الان به تفکیک نوع خودروها مشخص شده است و در مورد ۶۰۰ سامانه ثبت سرعت نیز  مناقصه گذاشته شد تا سرعت متوسط بزرگراهی کنترل شود و در حال رایزنی با شرکت همراه اول هستیم تا الگوریتم مبدأ و مقصد را داشته باشیم تا دیگر از سامانه‌های خارجی ثبت اطلاعاتی نداشته باشیم.

برادران گفت: به روز رسانی سامانه زمان‌بندی  چراغهای راهنمایی تقاطع ها را با کمک گروه‌های دانشگاهی انجام دادیم و با همکاری مجموعه‌های مختلف سامانه دسترسی خودروهای امدادی را داریم که در صورت وقوع حادثه در صورت انسداد معابر به آنها کمک می‌شود.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه از ۶۰۰ خودروی امدادی، ۲۰ خودروی امدادی در تونل‌های شهری مستقر هستند، گفت: دو تونل رسالت و توحید که دچار اختلال شده بودند تمام تجهیزات به مدار برگشت و طرح به روز رسانی برای جایگزینی اسکادای ایرانی داریم.

وی با بیان اینکه بررسی ترافیک نشان داد که امروز نسبت به شهریور ماه ۲۴ درصد رشد ترافیک داشتیم، ترافیک نسبت به روز مشابه در مهرماه سال گذشته ۱۴درصد و ترافیک کل شبکه معابر حدود ۱۳ درصد رشد ترافیک داشتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha