• شنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1403063120088
  • خبرنگار : 71461

اتحاد هیأت‌ها در میلاد پیامبر(ص) برای حمایت از فلسطین

اتحاد هیأت‌ها در میلاد پیامبر(ص) برای حمایت از فلسطین

این روزها شعار «علی حب النبی ندعم فلسطین؛ به عشق پیامبر(ص) حامی فلسطینم» به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت از جای‌جای کشور و برنامه‌ها به گوش می‌رسد.

به گزارش ایسنا، این شعار نشان می‌دهد، مسلمانان حول محور پیامبر اکرم(ص) متحد شده‌اند، برای این‌که فلسطین و غزه را از دست ظالمان رژیم اشغالگر آزاد کنند.

هیأت‌های مذهبی کشور هم که به تأسی از ذوات مقدسه اهل‌بیت(ع) همواره پای کار مظلومان هستند و شعار «هیهات من الذله» سر می‌دهند؛ امسال تلاش کردند تا جلوه‌ای از وحدت و اتحاد خود را حول موضوع پیامبر اکرم(ص) و فلسطین نشان دهند.

پیش از فرا رسیدن هفته وحدت و در روزهای ابتدایی ماه ربیع‌الاول جمعی از طراحان، گرافیست‌ها، اهالی هیأت‌ و ایده‌پردازان به میزبانی کانون آئین گرد هم نشستند تا به ایده‌ای برای نمایش وحدت هیأت‌ها برسند. بر این اساس تصمیم شد تا دکور هیأت‌ها که این روزها یک رسانه اثرگذار به حساب می‌آیند، پیام مشترکی بر مبنای پیامبر(ص) و حال و اوضاع این روزهای غزه را فریاد بزنند.

بر این اساس، هیأتی‌ها تصمیم گرفتند تا یک دکور به‌صورت مشترک و یکسان در مجلس جشن میلاد پیامبر(ص) نصب شود تا پیام اتحاد و حمایت هیأتی‌ها برای فلسطین را به داخل و خارج کشور مخابره کند.

در این رویداد، ۱۰ هیأت کشور شامل هیأت ریحانةالحسین تهران - سیدمجید بنی‌فاطمه، هیأت رزمندگان اسلام - حیدر خمسه و علی‌اکبر حائری، هیأت‌الرضا تهران - رضا هلالی، هیأت ثارالله زنجان - مهدی رسولی، هیأت فدائیان حسین اصفهان - سیدرضا نریمانی، هیأت ثارالله بابلسر - روح‌الله رحیمیان، هیأت عشاق الحسین - علی قربانی، هیأت هنر - مهدی دقیقی، هیأت یافاطمةالزهرا بابل - محمدرضا بذری و هیأت رزمندگان اسلام دزفول - محمد اسداللهی مشارکت کردند و در جشن میلاد پیامبر(ص) یک دکور مشترک داشتند.

امسال حال و هوای سرودهای میلاد پیامبر(ص) هم متفاوت بود و رنگ و بوی وحدت و حمایت از مظلومان غزه در اشعار بیشتر بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha