• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1403063019532
  • خبرنگار : 71625

معاون هنری ارشاد با اشاره به فعالان جشنواره موسیقی جوان:

اجراهای درآمدزا نداشتند اما موسیقی را رها نکردند

اجراهای درآمدزا نداشتند اما موسیقی را رها نکردند

معاون امور هنری وزارت فرهنگ در بازدید از جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از بچه‌هایی که در جشنواره موسیقی حائز مقام شدند حمایت کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، محمود سالاری (معاون امور هنری وزارت فرهنگ) درباره برگزاری این جشنواره بیان کرد: بسیار خوشحالم که به همت دوستانم در اداره کل موسیقی و انجمن موسیقی و باانگیزه و پشتکار استاد حمیدرضا اردلان جشنواره ملی موسیقی جوان به بهترین نحو در حال برگزاری است. 

سالاری گفت: در این دوره ما از هنرمندان ۳۰ استان کشور میزبانی می‌کنیم و این نشان می‌دهد که موسیقی ما در اقصی‌نقاط کشور در بین نسل جوان هنرمند زنده و پویاست. شاید این عزیزان اجراهای صحنه‌ای، فاخر و درآمدزا نداشته باشند اما موسیقی را رها نکردند. 

سالاری گفت: امروز که در داوری حضور یافتم جوانانی از دورترین نقاط کشور شرکت داشتند که به بهترین نحو ممکن اجرا کردند. 

معاون هنری ارشاد درباره حمایت از شرکت‌کنندگان حاضر در جشنواره موسیقی فجر نیز گفت: وظیفه ما این است که در حد بضاعتمان از این عزیزان حمایت داشته باشیم و تلاش کنیم هر استان از میان هنرمندان خود، یک نفر را به‌عنوان مفاخر خود در نظر بگیرد. تلاش ما این است که ابتدا با انجمن مفاخر و بنیاد ملی نخبگان رایزنی کنیم و در مرحله بعد با دانشگاه‌ها. 

معاون هنری وزارت فرهنگ با اشاره به‌شرط آزمون عملی رشته هنر در دانشگاه‌ها بیان کرد: از آنجایی‌که ورود به رشته هنر همراه با آزمون عملی است، بسیاری در پشت درهای بسته دانشگاه می‌مانند. ما تلاشمان این است و با دانشگاه‌ها رایزنی‌هایی داشتیم تا حداقل بچه‌هایی که حائز کسب مقام شده‌اند، نتایج این داوری در آزمون عملی دانشگاه از آنها پذیرفته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha