• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۵:۵۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403063019369
  • خبرنگار : 50534

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی:

موضوع تأمین مالی پروژه‌ها از مشکلات اصلی طرح نهضت ملی مسکن است

موضوع تأمین مالی پروژه‌ها از مشکلات اصلی طرح نهضت ملی مسکن است

ایسنا/زنجان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه موضوع تأمین مالی پروژه‌ها از مشکلات اصلی طرح نهضت ملی مسکن است، گفت: با تأمین مالی، در استان زنجان اتمام و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن باید به خوبی جلو برود.

 مسعود بیات‌منش دیروز (پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ماه) در دیدار با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در محل سالن اجتماعات این اداره کل، با بیان اینکه در استان زنجان نیروهای توانمند و متخصصی وجود دارد و باید قدر ظرفیت‌های ارزشمند نیروی انسانی استان را بدانیم، اظهار کرد: کارکنان این اداره کل در تصمیم‌گیری‌های کشوری می‌توانند مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با داشتن نیروهای توانمند با همگرایی و با همدلی و همراهی می‌تواند با تفکرات خود در سطح مدیریت کشور مؤثر باشد، تصریح کرد: این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است و خیلی از استان‌ها از عملکرد استان زنجان الگو برداری کردند که این هم باعث افتخار است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه این استان از پتانسیل‌های بسیار خوبی برخودار است و نیروهای انسانی بسیار پاک دست و کارآمدی دارد، افزود: زنجان در مسیر توسعه کشور می‌تواند نقش‌آفرینی خوبی داشته باشد.

بیات منش، با بیان اینکه مشکلات کشور زیاد است و با توکل به خدا مشکلات قابل حل است، افزود: استان زنجان تجربه بسیار خوبی در مسکن مهر داشت و باید این موفقیت در طرح نهضت ملی مسکن هم محقق شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌ها و فرصت‌های زیادی در استان داریم، بیان داشت: اگر تورم ۴۰ درصدی در کشور نباشد کارهای اجرایی و عمرانی بهتر جلو می‌رود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، تاکید کرد: اگر آرامش و ثبات به اقتصاد کشور برگردد بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

بیات‌منش ،با تاکید بر اینکه در زنجان ظرفیت‌های مولدسازی بالا است و موضوع کمربندی شمالی زنجان به عنوان مولدسازی برای شهر زنجان بسیار مؤثر خواهد بود، تصریح کرد: راهبرد ما شناسایی و تأمین مسکن برای دهک‌های کمتر برخوردار جامعه است و باید متقاضیانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند از امتیازات خاصی برخوردار شوند و این اداره کل منابع مالی لازم به آنها اختصاص دهد و عدالت که شعار دولت است به خوبی اجرا شود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، افزود: بحث تأمین مالی پروژه‌ها از مشکلات اصلی طرح نهضت ملی مسکن است که تأمین منابع مالی را انجام خواهیم داد.

بیات منش با یادآوری اینکه استان زنجان پیمانکاران و سازندگان بسیار توانمند و با تجربه‌ای دارد، گفت: از این ظرفیت در سطح کشور هم استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه به تأمین مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در وزارت راه و شهرسازی توجه‌ می‌شود، افزود: با تأمین مالی در استان زنجان اتمام و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن باید به خوبی جلو برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha