• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403062919292
  • خبرنگار : 50974

دوره تئوری مربیگری درجه سه ورزشی در تالش برگزار شد

دوره تئوری مربیگری درجه سه ورزشی در تالش برگزار شد

ایسنا/گیلان رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان تالش گفت: دوره تئوری مربیگری درجه سه ورزشی به همت هیئت انجمن های ورزشی شهرستان تالش با ۲۵ شرکت کننده و به مدت چهار روز برگزار شد.

پیمان حمداله پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا توجه به حوزه ورزش را امری ضروری دانست و اظهار کرد: توجه به حوزه ورزش و پرورش مربیان متخصص و کارآمد از مهمترین نیازهای جامعه ورزشی است که موجب رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی و توسعه رشته ها و هیئت های ورزشی می شود و این امر نیازمند آموزش کیفی و حرفه ای به مربیان تمامی رشته های ورزشی است. 

دوره تئوری مربیگری درجه سه ورزشی در تالش برگزار شد

رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان تالش استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان جامعه ورزشی در پرورش مربیان تراز را از اولویت های آموزش حرفه ای دانست و افزود: در امر پرورش مربیان ورزشی توجه به کیفیت آموزشی و استفاده از روش های نوین بسیار ضروری است و با توجه به گسترش عصر ارتباطات و تحول در علوم ورزشی در جامعه باید به استفاده از شیوه های به روز توجهی ویژه داشته باشیم. 

دوره تئوری مربیگری درجه سه ورزشی در تالش برگزار شد

حمداله پور گفت: دوره تئوری مربیگری درجه سه ورزشی که پیش نیاز دوره های مربیگری تمامی رشته های ورزشی محسوب می شود با ۲۵ شرکت کننده و به مدت ۴ روز به همت هیئت انجمن های ورزشی شهرستان تالش برگزار شد. 

دوره تئوری مربیگری درجه سه ورزشی در تالش برگزار شد

وی در ادامه بر تشریح مباحث آموزشی این دوره پرداخت و گفت: در این دوره ۱۵ مبحث آموزشی پایه تئوری از قبیل آناتومی، فیزیولوژی ورزشی، تغذیه، ایمنی در ورزش، حقوق ورزشی، اخلاق در ورزش، نقش مربی، رشد و تکامل، برنامه ریزی و طراحی تمرین، مبانی آمادگی جسمانی، اصول و مبانی تربیت بدنی، روان شناسی ورزشی، احیاء و کمک های اولیه، تجزیه و تحلیل مهارت ها و استعدادیابی در ورزش به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

دوره تئوری مربیگری درجه سه ورزشی در تالش برگزار شد

گفتنی است، در پایان دوره پس از برگزاری آزمون کتبی، به شرکت کنندگانی که حد نصاب لازم را کسب نمایند گواهی پایان دوره تئوری مربیگری درجه سه ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اهدا می شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha