• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403062818429
  • خبرنگار : 50160

سرهنگ بیرانوند:

ارتشی مدرن و به‌روز داریم

ارتشی مدرن و به‌روز داریم

ایسنا/زنجان فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان با اشاره به اینکه تجهیزات جدیدی که به بدنه ارتش ملحق شد دارای یک سری ویژگی بودند، گفت: از جمله این ویژگی‌ها می‌توان هوشمندی، دورزن بودن، نقطه زن بودن تناسب داشتن با فناوری روز و داشتن قابلیت شبکه‌شدن اشاره کرد.

سرهنگ محمدعلی بیرانوند امروز (چهارشنبه ۲۸ شهریورماه) در نشست خبری با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ارتش با حضور در صحنه‌های مختلف از دفاع مقدس گرفته تا حوادث، نشان داده است که به معنای واقعی در کنار ملت است.

وی با تأکید بر اینکه هیچ دشمنی در هیچ جای دنیا از رصد موشک‌های ما خارج نیست، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر ارتشی مدرن و به‌روز داریم اما با توجه‌ به پیشرفت روزبه‌روز علم و تکنولوژی تنها به این امر قانع نیستیم و همواره پیگیر به‌روز کردن سلاح و تجهیزات هستیم.

بیرانوند با تاکید بر اینکه ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و کسی جرأت ندارد به مرزهای کشور چشم داشته باشد، افزود: ارتش خود را برای هر شرایطی آماده نگه می‌دارد و در حال حاضر شرایط خوبی را داریم.

وی در ادامه با اشاره به ایام دفاع مقدس، با اشاره به حمایت همه‌جانبه غرب از صدام و آغازی جنگی نابرابر علیه ایران، اظهار کرد: تا اواخر جنگ عراقی‌‍ها با ۲۲۰ هزار نفر نیرو در برابر ایران جنگ می‌کردند و ۳۰۰ فروند هواپیمای جنگنده داشتند و با مشاهده این اعداد مشخص می‌شوند ایرانی‌ها چگونه در برابر این حجم از ادوات و نیروها مقاومت کردند و وحدت تنها رمز موفقیت نیروهای مسلح و مردم بود.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان در ادامه با شاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: در روز نخست این هفته در ۳۱ شهریورماه رژه نیروهای مسلح استان برگزار و از نمایشگاه تجهیزات نظامی رونمایی خواهد شد.

بیرانوند به غباروبی مزار شهدا در ۵ مهرماه اشاره کرد و افزود: اجرای برنامه‌های متنوع در این ایام با هدف جهاد تبیین و آشنا کردن اقشار مختلف مردم با فداکاری ‌ها در دفاع مقدس تدارک دیده شده است و ایجاد امید جزو وظایف ما است و باید از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha