• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403062818189
  • خبرنگار : 30196

حاشیه‌های هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال

حاشیه‌های هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال

بازی‌های هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال شب گذشته با برگزاری ۹ دیدار به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ یک شب گذشته به پایان رسید و تا پایان این هفته تیم‌های مس شهر بابک، فجر سپاسی و پیکان به ترتیب تیم‌های اول تا سوم هستند و نفت مسجد سلیمان و شهرداری آستارا جز دو تیم انتهای جدول قرار دارند.

این هفته از بازی‌ها نکات جالب و قابل توجهی داشت که آنها را بررسی خواهیم کرد:

نماینده گیلان در کنار نفتی‌ها قرار گرفت

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته اول به دلیل ثبت نشدن قرارداد بازیکنانش نتوانست با تمام قوا وارد مسابقات شود، یک بر صفر از مس شهر بابک شکست خورد. کلانتری در هفته دوم هم به همین دلیل با ۱۴ بازیکن به مصاف شهرداری نوشهر رفت و بازی را واگذار کرد. نکته قابل توجه این است که کلانتری به دلیل نداشتن بازیکنانش در هر دو دیدار از دروازه با ۱۶ ساله خود استفاده کرد و در شرایط خوبی قرار ندارد.

هفته گذشته دیدیم که در کنار نفتی‌ها این تیم شهرداری آستارا بود که به دلیل ثبت نشدن قرارداد بازیکنانشان برای رویارویی با پیکان در ورزشگاه حاضر نشدند و نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان روانخواه رقم خورد. نماینده گیلان در لیگ یک در هفته دوم هم شرایط خوبی نداشت و مانند نفت مسجد سلیمان با ۱۴ بازیکن لیگ را آغاز کرد که در اولین دیدارش در هفته دوم هم مقابل سایپا در حالی که بازی را جلو بود، بازنده از زمین بیرون آمد.

حرکت ارزشمند کاپیتان داماش

داماش گیلان با حمید درخشان سرمربی خود در هفته اول با نیروی زمینی مساوی کرد ولی در هفته دوم از مس شهر بابک شکست خورد تا همچنان بدون برد بماند. درخشان در حالی که از بازیکنان جوان پیشین پرسپولیس استفاده می‌کند، گویا همچنان به هماهنگی لازم نرسیده اما با بازی‌های خود نشان دادند که در ادامه حرفی برای گفتن دارند. شب گذشته در دیدار داماش گیلان و مس شهربابک کنعان طاهرنژاد کاپیتان داماش در یک حرکت ارزشمند هنگام ورود به زمین لباس منقش به عکس مرتضی خائفی هوادار مرحوم ملوان بر تن کرد. این موضوع مورد توجه باشگاه ملوان قرار گرفت و از این بازیکن گیلانی بابت این حرکت تشکر ویژه کردند.

گفت‌وگوی هواداران صنعت نفت با کمالوند

صنعت نفت آبادان که از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد، در هفته اول با سایپا مساوی کرد و در هفته دوم مقابل شاگردان علی سامره قرار گرفت. مس کرمان که در دیدار قبلی خود به پیروزی رسیده بود، در هفته دوم با نتیجه ۳ بر صفر از آبادانی‌ها شکست خورد. پیش از این دیدار تعدادی از هواداران صنعت نفت آبادان وارد زمین شدند و با سرمربی تیمشان یعنی فراز کمالوند در مورد تیم محبوب خود صحبت کردند.

اعتراض مدیر مس کرمان به داوری

داود مهابادی مدیر تیم مس کرمان از داوری در لیگ یک ناراضی است و پس از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان در حالی که بازیکنانشان بازی خوبی ارائه ندادند، به قضاوت داوران معترض شد. او در رابطه با داوری بازی عنوان کرد که هفته گذشته دو صحنه پنالتی مشکوک برای ما اعلام نشد و در این بازی نیز چند صحنه مشکوک رخ داد که باید فیلم آنها را ببینیم، هرچند داوری در نتیجه بازی امشب تاثیری نداشت اما به هر شکل امیدواریم داوران جوان ما در طول بازی‌های لیگ یک این فصل به نحوی قضاوت کنند که هیچ تیمی ضرر نکند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha