• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403062818180
  • خبرنگار : 71951

رئیس اداره آموزش و پرورش ورامین خبرداد

بهسازی و تجهیز فضاهای ورزشی

بهسازی و تجهیز فضاهای ورزشی

ایسنا/تهران رئیس آموزش و پرورش شهرستان ورامین از ترمیم، بهسازی و تجهیز فضاهای آموزشی خبر داد.

مصطفی خداداد رئیس آموزش و پرورش شهرستان ورامین در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: در سال گذشته ۴ زمین چمن مصنوعی در مدارس، یک سالن ورزشی در دبستان مکتب الصادق خورین و بهسازی و نوسازی ۳ سالن ورزشی در سطح شهرستان انجام شده است.

خداداد ادامه داد: مجموعه ورزشی شهید رجایی با اعتبارات استانی که از سوی آموزش و پرورش برای این ورزشگاه اختصاص یافت، به طور کامل بهسازی و نوسازی شد و یک زمین چمن مصنوعی در این‌ مجموعه احداث شده است.

وی افزود: فرایند بهسازی در ۲ سالن ورزشی دیگر اعم از سالن حضرت رقیه(س) و سالن ورزشی ۱۳ آبان نیز صورت پذیرفته است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش ورامین تصریح کرد: بازسازی استخر رو باز مجموعه ورزشی شهید رجایی که قرار است سرپوشیده شود از دیگر اقدامات نوسازی و بهسازی در دولت سیزدهم محسوب می‌شود که امیدواریم تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۴ به بهره برداری رسد.

خداداد ادامه داد: با اضافه شدن استخر سرپوشیده، و وجود سالن ورزشی چندمنظوره، سالن بدنسازی و چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی شهید رجایی، ورامین آمادگی کامل برگزاری مسابقات کشوری را در این مجموعه دارد.

وی گفت: آموزش و پرورش نگاه معطوف و ویژه‌ای به مناطق روستایی دارد که از جمله می‌توان به احداث زمین چمن مدرسه امام خمینی خیرآباد، علامه امینی گل تپه، امید محمدیان باغخواص اشاره کرد که ۳ مدرسه روستایی هستند که از اعتبارات نوسازی در دولت سیزدهم استفاده شده است.

مدیر آموزش و پرورش ورامین همچنین از شروع احداث احداث سه زمین‌چمن مصنوعی دیگر در مدارس ورامین خبرداد و گفت: فرایند احداث سه زمین چمن مصنوعی در دبستان توحید، دبیرستان سوده و هنرستان مرحوم جواد موفقیان نیز آغاز شده که به زودی به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha