• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403062818177
  • منبع : شهرداری تهران

پیش‌دبستانی‌ها و کودکستان‌های مستقر در سرای محلات پایتخت ساماندهی می‌شوند

پیش‌دبستانی‌ها و کودکستان‌های مستقر در سرای محلات پایتخت ساماندهی می‌شوند

رئیس دبیرخانه راهبری مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران اعلام کرد: فعالیت مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و سایر مراکز آموزشی و تربیت و نگهداری کودک از بدو تولد تا پایان ۶ سالگی در سرای محلات باید براساس دستورالعمل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک باید به‌روزرسانی شده و تاییدیه این سازمان و درگاه ملی مجوزهای کسب‌وکار را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، بنا براعلام‌سایت شهر، محمدعلی حیدری درباره فعالیت کودکستان‌ها، پیش‌دبستانی و آمادگی قبل از مدرسه در سرای محلات گفت: با عنایت به مصوبه نظام‌نامه مشارکت محله‌ای شهروندان در مدیریت شهری و با در نظر گرفتن سیاست‌های ابلاغی شهردار تهران پیرامون «تحول نرم افزاری و روحی شهر» (شهروند الگو)، ساماندهی و انسجام‌بخشی کودکستان‌ها و پیش‌دبستانی‌های مستقر در سرای محلات یکی ماموریت‌هایی بود که مورد توجه دبیرخانه اهبری مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران قرار گرفته است.

وی افزود: با نگاه ویژه دبیرخانه مدیریت محله به سند تحول معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، با تاکید بر نقش‌ بنیادین تعلیم‌وتربیت و پیرو درخواست‌های مکرر شهروندان برای تداوم فعالیت این موسسات، مکاتبات و رایزنی‌های لازم با سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به‌منظور پیاده‌سازی آخرین دستورالعمل‌های اجرایی انجام شد.

حیدری با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت رویه در ساماندهی و مدیریت امور اجرایی کودکستان‌ها و موسسات پیش‌دبستانی مستقر در سرای محلات، تشریح کرد: هرگونه فعالیت مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و سایر مراکز آموزشی و تربیت و نگهداری کودک از بدو تولد تا پایان ۶ سالگی در سرای محلات باید براساس دستورالعمل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به‌روزرسانی شده و تاییدیه این سازمان و درگاه ملی مجوزهای کسب‌وکار را داشته باشند.

حیدری با تاکید بر لزوم رعایت کیفیت آموزش‌های ارائه شده در سرای محلات، خاطرنشان کرد: سرای محلات نخستین حلقه وصل خدمات آموزشی مدیریت شهری به شهروندان تهرانی است، تحت هیچ شرایطی عبور از استاندارها و کیفیت خدمات، قابل قبول نیست و تمام خدمات ارائه شده در سراهای محلات باید در سطوح مطلوب کیفی و مطابق دستورالعمل‌ها باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha