• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403062717569
  • خبرنگار : 50024

رایزنی جهاد دانشگاهی و فنی و حرفه‌ای البرز برای مهارت‌آموزی

رایزنی جهاد دانشگاهی و فنی و حرفه‌ای البرز برای مهارت‌آموزی

ایسنا/البرز در راستای گسترش دانش فنی، تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر و همچنین اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر توسعه اشتغال پایدار، نشست مشترکی با حضور غلامرضا اسکندریان رئیس جهاددانشگاهی البرز و بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست بر لزوم همکاری‌های بیشتر جهاددانشگاهی و اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان جهت ارتقای تعامل و ارتباط موثر بین سازمانی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک تاکید شد.

در این نشست غلامرضا اسکندریان ضمن معرفی ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، تجاری سازی و پزشکی اظهار کرد: علاوه براین، این نهاد انقلابی طی چند دهه فعالیت، کارنامه درخشانی در بحث برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی البرز تصریح کرد: با توجه به رسالت جهاد دانشگاهی در انجام تعهدات و خدمت به مردم، این مجموعه آماده همکاری و هم افزایی با سایر ادارات و نهادها از جمله اداره کل فنی و حرفه‌ای البرز برای تحقق بهتر اهداف خود است.

رایزنی جهاد دانشگاهی و فنی و حرفه‌ای البرز برای مهارت‌آموزی

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی آمادگی دارد در قالب انعقاد تفاهم نامه بخشی از ظرفیت‌های خود را در اختیار اداره کل فنی و حرفه‌ای قرار دهد و در مقابل از زیرساخت‌ها، تجهیزات، توان اساتید و مربیان اداره فنی و حرفه‌ای البرز در برگزاری دوره‌های آموزشی خود استفاده کند.

در ادامه مدیرکل فنی و حرفه‌ای البرز هم گفت: با توجه با کارنامه درخشان جهاد دانشگاهی در برگزاری دوره‌های آموزشی این امکان وجود دارد که برای برخی از این دوره‌ها مدرک فنی و حرفه‌ای هم صادر شود.

بهزاد غفاری تاکید کرد: اداره کل فنی و حرفه‌ای البرز آمادگی دارد در راستای ارتقای کیفیت آموزش متقاضیان در رشته‌های مختلف امکانات خود را در اختیار جهاد دانشگاهی البرز قرار دهد و از توانمندی‌های این مجموعه هم برای برگزاری دوره های آموزشی با کیفیت در مراکز خود بهره مند شود.

این مسئول تصریح کرد: این نشست صمیمانه به انعقاد تفاهم نامه مشترک با جهاد دانشگاهی منجر می‌شود و امیدواریم جامعه هدف از نتیجه آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha