• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062717443
  • خبرنگار : 50228

هیات ‌توانیابان‌ ایذه مدال‌آور پارالمپیکی دارد اما بودجه نه!

هیات ‌توانیابان‌ ایذه مدال‌آور پارالمپیکی دارد اما بودجه نه!

ایسنا/خوزستان رییس هیات توانیابان و جانبازان ایذه با بیان این که مدال برنز الهام صالحی اولین مدال ورزش شهر ایذه در پارالمپیک بود، گفت: ورزشکاران ما حتی سالن بدنسازی ندارند و تجهیزات‌مان نیز فرسوده هستند و این‌ها شایسته هیاتی با ورزشکاران پارالمپیکی نیست.

بهروز مردانی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: ۱۲ سال است ریاست هیات توانیابان و جانبازان شهر ایذه را برعهده دارم. در تمام این سال ها موفق به کسب چندین مدال پاراآسیایی و پاراجهانی شده‌ایم و سال گذشته در بازی‌های پاراآسیایی نیز ورزشکاران ایذه‌ای توانستند به دو مدال طلا و یک نشان برنز دست پیدا کنند و پارالمپیک هم دو ورزشکار داشتیم که الهام صالحی به مدال برنز بازی‌های پرتاب نیزه دست پیدا کرد.

او ادامه داد: پس از کسب مدال در بازی‌های پاراآسیایی سال گذشته، به نظرم به نوعی به جای تشویق، تنبیه شدیم. پرینت حساب هیات را در اختیار شما می گذارم تا ببینید که در دو سال اخیر حتی هزار تومان هم به حساب هیات از سوی هیات استان و اداره ورزش و جوانان شهر ایذه واریز نشده است.

رییس هیات توانیابان و جانبازان ایذه گفت: به هر حال به یکسری تجهیزات نیاز داریم زیرا تجهیزات فعلی استاندارد نبوده و فرسوده شده‌اند و این شایسته هیاتی که ورزشکار پارالمپیکی دارد، نیست. ورزشکاران ما حتی سالن بدنسازی هم ندارند. سوال من این است هزینه اعزام تیم‌هایمان را باید از کجا تامین کنیم؟

او عنوان کرد: حتی وقتی ورزشکاران پارالمپیکی‌مان به شهر ایذه برگشتند، هیچ مسئولی به استقبال ورزشکاران شهر نیامد تا دلگرمی برای آن‌ها باشد، در حالی که مدال برنز صالحی اولین مدال ورزش شهر ایذه در پارالمپیک بود. حتی ورزشکاران ما از این موضوع و بی‌توجهی‌های صورت گرفته گله‌مند هستند زیرا حتی یک نفر هم به آن‌ها نگفت شما در این مسابقات چکار کردید؛ این‌ها باعث دلسردی می‌شود.

مردانی با بیان این‌که با این بی‌مهری‌ها واقعا توانی برای ما نمانده است، افزود: اگر این رویه ادامه پیدا کند و مسئولان امکانات و بودجه لازم را در اختیار ما قرار ندهند، نمی‌توانیم به کشف استعدادها بپردازیم. انتظار داریم نگاه مسئولان به هیات ما تغییر کند و شرایطی را فراهم کنند تا هم الهام صالحی و عرفان بندری به عنوان ورزشکاران پارالمپیکی شهر ایذه بتوانند با شرایط بهتر برای رقابت‌های آینده آماده شوند و هم سایر جوانان و استعدادهای شهر بتوانند با انگیزه بیشتر کار کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha