• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403062717215
  • خبرنگار : 50091

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خبر داد

توزیع نوشت‌افزار رایگان بین ۳۸ هزار دانش‌آموز نیازمند خراسان رضوی

توزیع نوشت‌افزار رایگان بین ۳۸ هزار دانش‌آموز نیازمند خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: همزمان با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، بسته‌های کیف و نوشت‌افزار رایگان در بین دانش‌آموزان نیازمند خراسان رضوی توزیع می‌شود.

مجید غلامی در حاشیه آیین «عاشقان محمد، مشق مهر می‌کنند» که در شهر سنگان از توابع شهرستان خواف برگزار شد به ایسنا گفت: برای ۳۸ هزار دانش‌آموز نیازمند در دورهای ابتدایی تا متوسطه دوم مدارس که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی هستند در نظر داریم تا قبل از بازگشایی مدارس، بسته‌های کیف و نوشت‌افزار رایگان به آن‌ها اهدا کنیم که از این تعداد حدود ۲۸۰۰ نفر دانش‌آموزان از شهرستان خواف هستند.

وی از تأمین بسته‌های نوشت‌افزار با اعتباری معادل ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: برای اینکه این لوازم، ارزان‌تر تهیه شود به صورت مستقیم از تولیدکنندگان خریداری کردیم.

غلامی با اعلام اینکه بخش قابل توجهی از این اعتبار از سوی خیرین و بخشی نیز از اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) تأمین شد، افزود: چنین اقدام‌هایی بدون مشارکت مردمی اتفاق نمی‌افتد.

وی با تأکید بر اینکه هرچه کمک‌های مردمی به این نهاد بیشتر باشد خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز گسترده‌تر و اثربخش‌تر خواهد بود، گفت: امیدواریم با مشارکت‌های مردمی بتوانیم در حوزه تأمین مسکن و جهیزیه نوعروسان نیز گام‌های مؤثری برداریم.

غلامی افزود: هم‌اینک بیش از ۴۰۰ هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم از کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی به صورت معیشت بگیر و کمک‌های موردی خدمات می‌گیرند که در آستانه فصول پاییز و زمستان از خیرین مردمی می‌خواهیم ما را در تأمین لوازم گرمایشی برای خانواده‌های نیازمند یاری کنند.

معاون منابع نیروی انسانی یک شرکت معدنی سنگان نیز به ایسنا گفت: این شرکت در آستانه سال تحصیلی جدید، ۷۰۰ بسته نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند بخش سنگان تأمین کرد.

یاسر مقصودی افزود: برای تأمین این بسته‌ها، ۶ میلیارد ریال هزینه شد و این شرکت قصد دارد در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، پر رنگ‌تر از گذشته، کار کند.

شهرستان خواف با ۴ بخش، ۶ شهر، ۸۵ روستا، ۱۶۸ هزار نفر جمعیت و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۷۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد مرکز خراسان رضوی قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha