• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403062616784
  • خبرنگار : 30147

فرماندار زبرخان:

رفع مشکلات آموزش و پرورش در اولویت دولت چهاردهم است

رفع مشکلات آموزش و پرورش در اولویت دولت چهاردهم است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار شهرستان زبرخان با بیان اینکه رفع مشکلات آموزش و پرورش در اولویت دولت چهاردهم است، گفت: امیدوار هستیم با برنامه‌های دولت چهاردهم مشکلات حوزه آموزش و پرورش و مطالبات به حق معلمان هر چه زودتر رفع شود.

سید مؤمن حسینی ۲۶ شهریور در جمع مدیران مدارس این شهرستان با بیان اینکه معلمان کار بسیار سختی را برعهده دارند، اظهار کرد: شما فرزندانی را تحویل گرفته‌اید که معروف به نسل z هستند.

وی با اشاره به اینکه دهه هشتادی‌ها بدون حساب و کتاب و دلیل و منطق هر حرف و موضوعی را به راحتی قبول نمی‌کنند، گفت: دیگر هر حرفی نسل امروز را به راحتی قانع نمی‌کند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی امروزه به فضای حقیقی تبدیل شده و اطلاعات مورد نیاز به راحتی و در لحظه در اختیارشان قرار گرفته است، اظهار کرد: نسل امروز دیگر نیازی ندارند که برای به دست آوردن اطلاعات کیلومترها بپیمایند چون در کنارشان هر آنچه بخواهند وجود دارد.

فرماندار شهرستان زبرخان ادامه داد: خوشبختانه شخصیتی سکاندار وزارت آموزش و پرورش شده که خود از بدنه این وزارتخانه است و شرایط شما را به خوبی درک می‌کند.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم با برنامه‌های دولت چهاردهم مشکلات حوزه آموزش و پرورش و مطالبات به حق معلمان عزیز هر چه زودتر رفع شود، گفت: انشاالله با توجه به مواردی که در برنامه هفتم توسعه و قانون بودجه برای حوزه آموزش و پرورش پیش‌بینی شده بتوانند قسمتی از مشکلات معلمین را حل و فصل کنند.

حسینی در خصوص اهمیت انجمن اولیا و مربیان گفت: مدیران مدارس بدانند که مدیریت انفرادی پاسخگوی مشکلات نخواهد بود باید مدرسه را به صورت گروهی مدیریت کنید.

وی تصریح کرد: اگر مدیران مدارس بتوانند معلم، دانش آموزان و اولیای دانش آموزان را در اداره‌ مدرسه کنار خود ببینند، موفق خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha