• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403062516106
  • خبرنگار : 71613

عطایی: بازیکنان ما فوق‌العاده بودند/ صلاح نیست به تیم ملی برگردم

عطایی: بازیکنان ما فوق‌العاده بودند/ صلاح نیست به تیم ملی برگردم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: بازیکنان ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. بازی کاملا غالب و باکیفیتی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایسنا، بهروز عطایی درباره قهرمانی تیمش در باشگاه‌های آسیا گفت: از خدا تشکر می‌کنم به ما محبت داشت که بهترین عملکرد را رقم بزنیم. از مردم خوب سیرجان، مدیریت باشگاه و همه کسانی که کمک کردند تشکر می‌کنم. می‌دانستیم مقابل تیم باکیفیتی بازی داریم. در این بازی بچه‌های ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. بازی کاملا غالب و باکیفیتی را به نمایش گذاشتند.

او درباره ضربه‌ای که به سرش وارد شد، گفت: یک بطری پرتاب شد که مهم نیست.

عطایی درباره شعارهایی که هواداران شهداب علیه او و تیمش سر دادند، بیان کرد: دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت و کام مردم را تلخ کنم. امیدوارم تیم یزد در شهر خودش در آینده موفق باشد.

او درباره اهدافش در آینده گفت: هدف اصلا ندارم. سعی می‌کنم کاری که بلدیم به نمایش بگذاریم. والیبالمان را به سمتی ببریم که بازیکنان باکیفیت تحویل جامعه بدهیم. والیبال ما بعد از جداشدن نسل استثنایی دچار فقر بازیکنان استثنایی شد. والیبال ما الان بازیکنی مثل غفور، معروف و موسوی را ندارد. برای تربیت این بازیکنان نیاز به وقت و زمان است. امیدوارم با کار درست، بازیکنان خوب تزریق شوند و والیبال ما به مسیری که سال‌ها قبل قرار داشت، برگردد.

او در پاسخ به اینکه وقتی از تیم ملی جدا شد شروعی دوباره داشت، برنامه‌اش برای آینده چیست، بیان کرد: متاسفانه زمانی که در تیم ملی سرمربی بودم اشتباهاتی داشتم که آنها را با خودم تحلیل کردم و در خلوت خودم حل کردم. سعی کردم عملکرد خاص و خوب داشته باشم. اهدافی مد نظرم هست که سعی می‌کنم به آنها برسم.

عطایی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است به عنوان دستیار پیاتزا به تیم ملی برگردد، گفت: الان فکر می‌کنم صلاح نیست به تیم ملی ملحق شوم. پیاتزا مربی خوب و باکیفیتی است اما من نمی‌توانم به او کمک کنم. امیدوارم تیم ملی موفق باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha