• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403062515979
  • خبرنگار : 50348

گودرزی: مورایس انسان خاصی است/ آمدنم به سپاهان انتخاب سختی نبود

گودرزی: مورایس انسان خاصی است/ آمدنم به سپاهان انتخاب سختی نبود

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال سپاهان آمدنش به سپاهان را انتخابی راحت دانست و معتقد است سپاهان سرمربی خاص و ساختار درستی دارد.

حدود ۴ هفته از شروع رقابت‌های لیگ‌برتر می‌گذرد و سپاهان تنها تیمی است که هر ۴ بازی خود را با برد پشت سر گذاشته تا با ۱۲ امتیاز در صدر جدول باشد.

این در حالی است که سپاهانی‌ها برای این فصل ترکیب خود را به سمت جوانگرایی بردند.

حسین گودرزی، ستاره جوان فصل قبل شمس آذر بود که پس از درخشش در جمع شاگردان سعید دقیقی، این فصل به سپاهان اضافه شد تا میانگین سنی شاگردان مورایس کمتر شود.

گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تصمیمش برای پیوستن به سپاهان اظهار کرد: سپاهان واقعا تیم بزرگی در ایران است و از هر بازیکنی بپرسید این تیم را دوست دارد، چون ساختار درستی دارد. هواداران بسیار خوبی دارد و تیمی است که بازی در آن لذتبخش است. انتخابم برای آمدن‌ به سپاهان انتخاب سختی نبود. امیدوارم با تلاش زیاد و همت همگی به نتایج خوبی برسیم.

او شرایط تیمش را فوق‌العاده خواند و گفت: ترکیب تیم هفته به هفته با هم هماهنگ‌تر از قبل می‌شوند و من نیز سعی می‌کنم خودم را با تیم وفق بدهم تا در این تیم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.بازیکنان جوانی هستیم که به دنبال پیشرفتیم و همین سبب می‌شود که انگیزه چند برابری در زمین داریم. مدافع طلایی‌ها تصریح کرد: بازیکنانی هستیم که در تیم قبلیمان بهترین عملکردمان را داشتیم و اکنون می‌خواهیم اینکار را در سپاهان ادامه دهیم. این تیم جوان با اضافه شدن بازیکنان جوان خوب دیگری چون لیموچی خیلی کار برای بهتر شدن دارد و اکنون که کارت بازی او صادر شده، قطعا تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت. حس بسیار خوبی دارم و هر روز تمرینات بسیار خوبی انجام می‌دهیم که به بهترین‌ها دستیابیم.

او در پاسخ با همکاری‌اش با مورایس، او را مربی خاص دانست و عنوان کرد: او بیرون زمین شخصیت بسیار آرام و بادرکی دارد و درون زمین نیز تفکراتش با تمام مربیانی که تاکنون داشته‌ام متفاوت است. این که بخواهم با تاکتیک او وفق پیدا کنم، کمی سخت است، ولی به هر حال در دنیای حرفه‌ای باید بتوانم. تلاشم را می‌کنم تا تفکرات او به بهترین شکل در زمین اجرا کنم که تاکنون هم این اتفاق افتاده است. کار کردن با او لذت‌بخش است، مربی بزرگی است که رزومه‌اش نشان از سطح بالای او است‌.

گودرزی سطح لیگ امسال را بالاتر و سخت‌تر از قبل ارزیابی کرد و یادآور شد: بازیکنان خارجی خوبی به لیگ اضافه شده‌اند و تیم‌های خوبی نیز از لیگ یک آمده‌اند که سطح رقابت‌ها را  بالاتر برده و رقابت برای قهرمانی را سخت‌تر کرده‌اند. کار برای قهرمانی سخت‌تر شده و بازی آسان وجود ندارد، با این حال ما پتانسیلش را داریم، هر بازی را فینال‌ دانسته و بازی به بازی جلو می‌رویم تا در نهایت به جام دست یابیم.

او ادامه داد: همه تیم‌ها امسال بازیکنان خوبی گرفته‌اند و خوب بسته شدند. بازیکنان خارجی باکیفیتی اضافه شدند و رقبا همگی تیم‌های خوبی هستند. سطح لیگ بالاتر رفته ولی به هرحال نیاز به امکانات هم داریم. چمن‌های ورزشگاه‌ها اکنون مناسب بازی نیست و اگر این بعد قضیه هم بهتر شود، قطعا سطح بالاتری را شاهد خواهیم بود. لیگ جذابی امسال خواهیم داشت.

این بازیکن جوان سپاهان درباره عملکرد تیم ملی نیز افزود: از صمیم قلبم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و خوشحالم که در این دو بازی به پیروزی رسیده‌اند. امیدارم همینطور ادامه دهند تا باز هم به جام‌جهانی صعود کرده و افتخارآفرینی کنند. من هم تمام تلاشم را خواهم کرد تا خودم را کادر فنی تیم ملی نشان داده و باز هم به تیم ملی دعوت شوم تا برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

او در پایان با قدردانی از هواداران سپاهان گفت: واقعا هواداران پرشور و پرانرژی داریم. در بازی که در اراک داشتیم، سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز همینطور ما را حمایت کنند. ما هم قول می‌دهیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha