• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403062515879
  • منبع : نمایندگی اردبیل

در ۶ ماهه اول سال جاری انجام شد؛

برگزاری ۴۴ دوره آموزشی برای بیش از ۷۵۰ نفر از شاغلین واحدهای تولیدی اردبیل

برگزاری ۴۴ دوره آموزشی برای بیش از ۷۵۰ نفر از شاغلین واحدهای تولیدی اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برگزاری ۴۴ دوره آموزشی برای بیش از ۷۵۰ نفر از شاغلین واحدهای تولیدی در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

هاشم علایی ۲۵ شهریور در جلسه کارگروه آموزش اظهار کرد: آموزش نقش بسزایی در افزایش دانش و بهره‌وری واحدهای تولیدی دارد که به همین منظور، نیازهای سالیانه این واحدها احصاء و بر اساس تقویم برنامه‌ای مشخص، نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز آنان در طول سال اقدام می‌شود.

وی این دوره‌ها را با سرفصل‌های متنوع در زمینه ارتقاء مهارت شاغلین، موضوعات مدیریتی، منابع انسانی، توسعه بازار و کارآفرینی برشمرد که همه واحدهای تولیدی داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تحقق کامل برنامه‌های حمایتی این شرکت در برگزاری دوره‌های آموزشی خبر داد و افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده، در ۶ ماهه اول سال جاری ۴۴ دوره آموزشی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای صنعتگران و کارآفرینان برگزار شد که در این دوره‌ها، ۷۵۳ نفر از شاغلین واحدهای تولیدی در آن شرکت و موفق به کسب گواهینامه دوره آموزشی شده‌اند.

علایی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی این آمادگی را دارد با توجه به نیازهای آموزشی کارآفرینان و صنعتگران، نسبت به برگزاری دوره‌ها در همان محل واحدهای تولیدی اقدام کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تداوم برنامه‌های حمایتی این شرکت از واحدهای تولیدی خبر داد و ابراز امیدواری کرد با فرهنگ‌سازی‌ها و اقدامات انجام شده، مقوله آموزش در میان صنعتگران نهادینه شود تا واحدهای صنعتی ضمن افزایش دانش و تکنولوژی، کیفیت تولید و کارایی شاغلین و کارکنان خود را ارتقاء دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha