• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403062515804
  • خبرنگار : 30196

مسی‌ها در ورزشگاه شهید رئیسی میزبانی خواهند کرد

مسی‌ها در ورزشگاه شهید رئیسی میزبانی خواهند کرد

با توجه به وضعیت بد چمن ورزشگاه باهنر کرمان و حضور مس در جام حذفی و تقابل با تیم‌های برتر ایران رئیس هیات فوتبال استان کرمان به ایسنا گفت که ورزشگاه باهنر زمین دوم مس است و استادیوم اول این تیم ورزشگاه شهید رئیسی است که به تازگی تاسیس شده است و از هفته چهارم لیگ یک فوتبال در آن ورزشگاه میزبانی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، هفته اول رقابت‌های لیگ یک فوتبال سه‌شنبه به پایان رسید که در آن هفته مس کرمان مقابل مس سونگون قرار گرفت. علی سامره و محمد نصرتی بازیکنان پیشین استقلال و پرسپولیس کنار زمین رو در روی هم قرار گرفتند تا تقابل سرخابی‌ها را روی نیمکت در لیگ یک شاهد باشیم. مس کرمان توانست در این بازی شاگردان نصرتی را با برتری ۲ بر صفر شکست دهد و در اولین دیدارش طعم پیروزی را بچشد. 

این دیدار در حالی در ورزشگاه با هنر کرمان برگزار شد که چمن این زمین کیفیت نامناسبی داشت. چمن این ورزشگاه بلند بود و چاله‌های زیادی در وسط و کنار زمین دیده می‌شد، که این موضوع باعث شد کیفیت بازی کمی پایین بیاید. این موضوع مورد اعتراض محمد نصرتی سرمربی مس سونگون هم قرار گرفت و اعضای تیم مس سونگون از وضعیت آن ناراضی بودند.

مهدی جهانشاهی رئیس هیات استان کرمان در مورد وضعیت ورزشگاه باهنر و در پاسخ به این سوال ایسنا که آیا مس کرمان در بازی‌های بعدی خود هم در ورزشگاه باهنر میزبانی می‌کند یا خیر؟ گفت: ورزشگاه باهنر زمین دوم مس کرمان برای میزبانی است و زمین اول این تیم ورزشگاه شهید رئیسی است که به تازگی تاسیس شده است.

او در پاسخ به این سوال که چرا مس در وزشگاه رئیسی میزبانی نکرد؟ گفت: ورزشگاه شهید رئیسی کرمان تازه تاسیس شده است. این زمین به دلیل تازه بودن، مشکل چمن، نور و ... را ندارد ولی چند ایراد کوچک وجود دارد و نواقصی به باشگاه اعلام شده که به دنبال رفع آن هستیم. 

جهانشاهی تاکید کرد: طبق آخرین برنامه سازمان لیگ مس کرمان از هفته چهارم در ورزشگاه اول خود یعنی ورزشگاه شهید رئیسی میزبانی خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۱۹:۵۰

ایشالامس روتولیگ برترببینیم

avatar
دیروز ۰۶:۳۱

تیم فوتبال مس کرمان دوباره به لیگ برتر برمیگرده یعنی از لیگ یک صعود میکنه به لیگ برتر البته باحمایت وتشویق وطرفداری همه هواداران از این تیم و حمایت مسیولان باشگاه از این تیم بایدهمه امکانات لازم برای تیم فراهم واماده کنند باید همه مشکلات حل بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۲۰:۴۸

بازی های استقلال و پرسپولیس هم کاش تو این ورزشگاه انجام می‌شد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۳:۵۶

ورزشگاه شهید رییسی تازه ساخته شده یا طبق روال فقط نام ورزشگاه عوض شده از اون ورزشگاهی که تبلیغاتش گوش فلک کر میکرد چه خبر

avatar
دیروز ۰۵:۴۱

اگه اون ورزشگاه الان آماده بود و مدرن ترین ورزشگاه جهان هم لقب می گرفت، تو یکی بازم نیش می‌زدی و هرگز این کارو تحسین نمی کردی همینطور که الان با دیدن این ورزشگاه بجای تعریف و تمجید داری لودگی و مسخره بازی درمیاری