• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062515705
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات آمادگی جسمانی استان:

ورزشکاران «آمادگی جسمانی» کرمانشاه به ۱۰ هزار نفر افزایش می‌یابد

ورزشکاران «آمادگی جسمانی» کرمانشاه به ۱۰ هزار نفر افزایش می‌یابد

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات آمادگی جسمانی کرمانشاه از هدفگذاری افزایش ورزشکاران رشته آمادگی جسمانی استان به ۱۰ هزار نفر تا پایان امسال خبر داد.

امیر حیرتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به گذشت حدود دو سال از شکل‌گیری هیات آمادگی جسمانی کرمانشاه، اظهارکرد: طی این مدت تلاش زیادی شد تا در بُعد همگانی و قهرمانی رشته‌های این هیات را در استان توسعه دهیم. 

وی به رشد قابل توجه تعداد ورزشکاران سازمان یافته این هیات طی این مدت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۶۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۲۸ رشته زیرمجموعه هیات آمادگی جسمانی استان فعالیت می‌کنند که با توجه به هدفگذاری صورت گرفته این آمار باید تا پایان سال به حدود ۱۰ هزار نفر برسد. 

رئیس هیات آمادگی جسمانی کرمانشاه با بیان اینکه در بُعد همگانی برنامه‌های مختلفی برای ترغیب مردم به سمت ورزش اجرا می‌شود، عنوان کرد: یکی از این برنامه‌ها، طرح ملی «ورزش تابستانه و خانواده» است که از سوی فدراسیون به همه استان‌ها از جمله کرمانشاه ابلاغ شده است. 

وی خاطرنشان کرد: در این طرح، در دو روز پایانی هفته مربیانی را در پارک‌ها و بوستان‌های شهر مستقر می‌کنیم تا برای مردم ورزش گروهی صبحگاهی و عصرگاهی داشته باشند. 

حیرتی خاطرنشان کرد: در ابتدای تابستان امسال تاکنون، این طرح در هفت بوستان شهر کرمانشاه و چهار شهرستان استان شامل سرپلذهاب، جوانرود، گیلانغرب و دالاهو اجرایی شده است. 

وی با بیان اینکه کرمانشاه یکی از استان‌های پیشرو در اجرای طرح ملی «ورزش تابستانه و خانواده» است، عنوان کرد: هدف ما از اجرای این طرح، افزایش تحرک و پویایی بین اقشار مختلف مردم است تا جامعه‌ای سالم داشته باشیم. 

رئیس هیات همگانی کرمانشاه افزود: متاسفانه در کرمانشاه نیز مانند بسیاری از مناطق کشور، میانگین تحرک در میان افراد جامعه بسیار پائین است، لذا در تلاشیم تا در کنار سایر هیات‌های ورزشی استان گام جدی برای رفع این چالش برداریم.

وی در پایان به برنامه‌های آتی این هیات نیز اشاره کرد و افزود: اعزام تیم کرمانشاه به دومین دوره المپیاد ورزشی آمادگی جسمانی کشور در هشت رشته و  برگزاری دومین دوره مسابقات استانی آمادگی جسمانی کودکان از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که پیگیر آن هستیم. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha