• یکشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403062515677
  • خبرنگار : 50060

«حسین باجیوند» برای سومین دوره متوالی رئیس هیئت فوتبال قزوین شد

«حسین باجیوند» برای سومین دوره متوالی رئیس هیئت فوتبال قزوین شد

ایسنا/قزوین «حسین باجیوند» در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان قزوین برای سومین دوره متوالی با ۲۱ رأی به عنوان‌ رئیس هیئت فوتبال استان قزوین انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان قزوین صبح امروز در سالن جلسات هتل ورزش قزوین برگزار شد.

برای این دوره از مجمع ۳ نفر نامزد شده بودند که به ترتیب «حسین باجیوند»، «ابوالفضل ذوالقدر» و «مجید رضایی» بودند که مجید رضایی طی نامه‌ای انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کرده بود.

در ادامه ارائه برنامه‌های ۲ نامزد باقی مانده در این جلسه صورت گرفت، باجیوند از بی‌مهری‌ها گلایه کرد و ذوالقدر با انتقاد از عملکرد حسین باجیوند با ادعای اینکه نتیجه مجمع از پیش تعیین شده است، از ادامه رقابت کنار رفت و جلسه را ترک کرد.

 در پایان «حسین باجیوند» برای سومین دوره متوالی با ۲۱ رأی به عنوان‌ رئیس هیئت فوتبال استان قزوین انتخاب شد.

حسین باجیوند در پایان جلسه انتخابات و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخاب برای سومین دوره قطعاً مسئولین بنده را سنگین‌تر می‌کند، برنامه‌های کلانی داریم که تلاش می‌کنیم انجام دهیم، تلاش کردیم یک کرسی در فدراسیون فوتبال بگیریم و «شمس‌آذر» و «کراپ الوند» را در لیگ برتر فوتبال و فوتسال داریم که این موارد در چند سال اخیر اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: استان قزوین در حوزه امکانات برگزاری مسابقات فوتبال یکی از بهترین‌ها در کشور است که این موضوع در یک دو سال اخیر صورت گرفته است، وقتی تیم‌هایی همانند پرسپولیس و استقلال بازی‌های خود را در قزوین برگزار می‌کنند، همین موضوع به معرفی قزوین منجر می‌شود و لازم است مسئولان استانی نیز در این خصوص همکاری کنند.
رئیس هیات فوتبال استان قزوین خاطرنشان کرد: همراه و همگام بودن با باشگاه‌های ورزشی یکی از مهمترین اهداف هیئت فوتبال استان قزوین است تا شاهد موفقیت‌های بیشتر در سطح این استان باشیم. باشگاه‌های قزوین به لحاظ سخت افزاری مشکل دارند، اما تلاش می‌کنیم برای توسعه ورزش در قزوین قدم برداریم.
وی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های فوتبال، فوتبال ساحلی است، ما در فوتسال ساحلی می‌توانیم بهتر کار کنیم، چراکه ظرفیت خوبی برای مدال‌آوری وجود دارد و هم اکنون نیز ثبت نام ورزشکاران در این رشته ورزشی آغاز شده است.
عملکرد هیئت فوتبال قزوین مثبت است
طهمورث حیدری، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، نیز در این مجمع اظهار کرد: مجمع استان قزوین در آرامش برگزار شد و با این که انتقادهایی را از سوی یکی از نامزدها شاهد بودیم اما با یک مدیریت درست انتخابات برگزار شد و رأی قاطع اعضا بیانگر تأیید عملکرد هیئت و ابراز رضایت از فعالیت‌های انجام شده است؛ انتقادها در سایر استان‌ها هم دیده می‌شود اما در این مجمع با صبوری و همدلی توانستید به رشد و شکوفایی برسید.
وی ادامه داد: در ارزیابی عملکردها هیئت فوتبال قزوین در صدر قرار گرفته و در کشور شاخص است. امروز وضعیت فوتبال قزوین با ۸ سال پیش قابل مقایسه نیست، هیئت فوتبال قزوین در حوزه تیم‌های پایه، آموزش‌ها و موفقیت‌ تیم‌های فوتبال، فوتسال و بانوان موفق عمل کرده که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha