• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403062415187
  • خبرنگار : 71431

بازداشت شروری که در تهران نا امنی ایجاد کرد و به قم فرار کرد

بازداشت شروری که در تهران نا امنی ایجاد کرد و به قم فرار کرد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که با سلاح گرم اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان یکی از محله‌های تهران کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چندی پیش ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات خبری را در خصوص قدرتنمایی یک اراذل و اوباش که با سلاح گرم قدرتنمایی کرده بود، دریافت کرده و با حضور در محل رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت که متهم نه تنها با سلاح گرم قدرتمایی کرده است بلکه با استفاده از  سلاح سرد تعدادی از خودروهای شهروندان را نیز تخریب کرده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با اشاره به اینکه با شناسایی هویت متهم ، مخفیگاه وی در استان قم شناسایی شد،  افزود: تیمی از ماموران این پلیس،  با اخذ نیابت قضائی به مخفیگاه متهم اعزام شده و با اجرای عملیاتی پلیسی موفق شدند این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

راستی با بیان اینکه متهم در تهران تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۲۲:۲۶

اگر بر خورد قاطع درحد اعدام باسابقه دارها لازم است این ضعف قانون ومماشات با این افراد آنها را جری تر می‌کند ومی بینیم که هر روز افراد بیشتری دست بکار خلاف می نند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۰۰:۵۵

باید در مورد این افراد با اشد مجازات برخورد شود

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۱۳:۴۳

فقط اعدام ،، اینا آدم نیستن حیوونن

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۱۳:۴۷

درودبرنیروی انتظامی عزیزمان که درمقابل مجرمین درهر موضوعی برخوردقاطعانه دارندخدا خیرشان بدهد همه ملت شهیدپرورایران پشت نیروهای انتظامی هستندمتشکریم دلاوران🙏🙏🙏🙏🌷🌷🌷🌷🌷🌷

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۱۴:۵۹

اعدام نه بایدتبعیدکنندبه جاهای بدواب وهوا تاقدربدونند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۱۸:۳۵

دلیل اینهمه قمه کش وارازل در تهران چیست وروز به روز به قدرت نمایی و بی قانونی ادامه مدهند چیست

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۱۸:۴۱

ایا میشود قانونی تصویب کرد که مردم بتوانند خود با انها برخورد و ریشه انهارا بخشکانند چون اینها هر روز زیاد و بکار خود ادامه میدهند

avatar
دیروز ۰۲:۳۰

ای کاش چند تارو اعدام میکردین ..چیه خداوکیلی بازو گنده میکنن و تتو کل وجودشون و یک اینستا باز میکنن و تو محل جولان میدن ..تهش چندتارو میگیرن ولی از اون طرف بازدارنده حتما نیست که کم نمیشن که هیچ وقیح تر و بیشترم میشن و تهش مردمی که غارت زده میشن