• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403062414863
  • خبرنگار : 71552

رئیس فدراسیون ژیمناستیک حق بیرون کردن خبرنگار از مجمع را دارد؟

رئیس فدراسیون ژیمناستیک حق بیرون کردن خبرنگار از مجمع را دارد؟

در حالی که رییس فدراسیون ژیمناستیک خبرنگار ایسنا را از مجمع عمومی این فدراسیون بیرون کرد اما معاون وزیر ورزش می‌گوید این اقدام در صلاحیت رییس فدراسیون نیست.

به گزارش ایسنا، مجمع سالانه فدراسیون ژیمناستیک امروز(۲۴ شهریور) برگزار شد. در این مجمع شروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش به عنوان رئیس و مهین فرهادی‌زاد به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشتند.

در این مجمع موضوعات مالی سال ۱۴۰۰ بررسی شد و با وجودی که برگزاری این مجمع از طریق کانال فدراسیون اطلاع‌رسانی شده بود اما زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون تمایلی به حضور خبرنگاران در این مجمع نداشت.

با وجودی که محسن سلیمانی، دبیر فدراسیون ژیمناستیک در ابتدای مجمع به خبرنگار ایسنا اجازه ورود به مجمع را داده بود، حراست فدراسیون قبل از آغاز مجمع از خبرنگار ایسنا خواست که سالن را ترک کند. اما با ورود اسبقیان، رئیس مجمع حراست فدراسیون مجموعه به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که می‌تواند به سالن برگزاری مجمع برود.

بعد از آغاز مجمع و بعد از پایان یافتن گزارش‌های مالی فدراسیون به محض مطلع شدن رئیس فدراسیون ژیمناستیک از حضور خبرنگار در سالن مجددا از حراست وزارت ورزش خواست تا خبرنگار را بیرون کند.

در پایان این مجمع خبرنگار ایسنا از محمدشروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش پرسید آیا رییس فدراسیون می‌تواند مانع حضور خبرنگاران در مجامع شود؟ که او پاسخ داد: باید با من مطرح می‌کردید؛ ما وظیفه داریم با اصحاب رسانه و قلم که تلاش می‌کنند تعامل لازم را داشته باشیم. من در تمامی مجامع که حضور دارم و رییس هستم همه عزیزان خبرنگار داخل جلسه حضور دارند. مشکل خاصی نیست. شاید اوایل جلسه هماهنگ نشده و این‌ موضوع را به من اطلاع ندادند اگر می‌دادند حتما حل می‌شد.

او در مورد این که اواخر جلسه برای بار دوم حراست وزارت خبرنگار را بیرون کرد گفت: من این موضوع را پیگیری می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس فدراسیون حق ندارد خبرنگار را از مجمع سالانه بیرون کند؟ گفت: تصمیم‌گیری در خصوص حضور خبرنگاران در مجمع با رئیس مجمع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۴:۴۷

از حالا باید جلوی این مدیران خود سر را گرفت تا زوده