• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403062414832
  • خبرنگار : 50163

شهردار:

اهتمام جدی برای حل مشکل زمین‌های سوگند خرم‌دره وجود دارد

اهتمام جدی برای حل  مشکل زمین‌های سوگند خرم‌دره وجود دارد

ایسنا/زنجان شهردار خرم‌دره گفت: با وجود جلساتی که در استان و شهرستان در راستای حل مشکل زمین‌های سوگند داشتیم، مشکل همچنان باقی است.

امیر هوشنگ نوری‌آرا امروز (۲۴ شهریور ماه) در جلسه رسمی شورای شهر خرم‌دره با اشاره به موضوع به نتیجه رسیدن ۲۷ قطعه زمین بنیاد مستضعفان، اظهار کرد: این هفته ۲۷ قطعه زمین در حال سند زدن به نام شهرداری است که این موضوع کمک بزرگی به شهر و شهرداری خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه‌هایی مانند رینگ جنوبی و خیابان جمهوری شرقی و سایر پروژه‌های عمرانی، ادامه داد: همه تلاش ما این است که پروژه‌هایی را که تعهد کرده‌ایم اجرا کنیم.

شهردار خرم‌دره درباره زمین‌های خیابان سوگند، گفت: با وجود جلساتی که در استان و شهرستان در این زمینه برگزار شد، نتیجه‌ای حاصل نشد. بنابراین مصمم هستیم این مشکل را از طریق مراجع و مسئولان کشوری دنبال کنیم.

در ادامه این جلسه، نایب رئیس شورای شهر خرم‌دره با اشاره به بازگشایی‌های انجام‌شده بعد از ۲۷ سال در این شهر، بیان کرد: برخی‌ها در شبکه‌های اجتماعی تلاش‌های دلسوزانه شهردار و کارکنان مربوط و پیگیری‌های جدی اعضای شورای شهر را به اسم شخص مصادره می‌کنند که اصلاً درست نیست.

عباسعلی طاهری اظهار کرد: اگر در شهر اقدامی شده، حاصل تلاش شهرداری و همه اعضای شورا بوده که رضایت شهروندان را فراهم کرده است و اعضای شورای شهر در کنار هم با توسعه شهر در هر نقطه شهر باشد هم‌نظر هستند.

وی درباره مشکل زمین‌های سوگند، گفت: مسأله خیابان سوگند از مهم‌ترین موضوعات است، باید انجام شود، زیرا این موضوع از مطالبات اولویت‌دار مردم شهر خرم‌دره است.

نایب رئیس شورای شهر خرم‌دره از مشکل روزهای پنجشنبه در تقاطع خیابان مطهری به ۳۲ متری از پمپ بنزین صدری که با تردد بیشتر خودروها در این روز قفل می‌شود، اشاره کرد و افزود: این تقاطع نیازمند بازنگری با اجرای میدان کوچک نیاز به حل مشکل ترافیکی فوری دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha