• جمعه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403062314444
  • منبع : نمایندگی مازندران

عضو مجلس خبرگان رهبری:

حفظ وفاداری و بصیرت، ظهور امام زمان(عج) را جلو می‌اندازد

حفظ وفاداری و بصیرت، ظهور امام زمان(عج) را جلو می‌اندازد

ایسنا/مازندران عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز دنیا در انتظار طلوع خورشید وجود نازنین امام زمان(عج) است، اگر وفاداری و بصیرت خود را حفظ کنیم، ظهور جلو می‌افتد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی ۲۳ شهریور در اجتماع منتظران «جشن بیعتی تا همیشه» ویژه سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود (عج)، با اشاره به آغاز ولایت امام زمان (عج)، اظهار کرد: همه باید ابراز اطاعت آن حضرت را داشته باشیم، آنچه که با زبان قال بیان می‌شود با آنچه که با زبان حال بیان می‌شود، بسیار کمتر است.

وی با بیان این‌که امروزه همه مستضعفین جهان اظهار بیعت با منجی بشریت دارند و غزه‌ای‌ها هم در انتظار کسی هستند که آن‌ها را نجات دهد، شر ظالمان را کم کند، افزود: زبان حال همه مظلومان جهان، بیعت با امام زمان (عج) است، باید زبان حالشان را کم‌کم تبدیل به زبان قال کنیم، این وظیفه ماست.

حفظ وفاداری و بصیرت، ظهور امام زمان(عج) را جلو می‌اندازد

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: باید جهاد تبیین داشته باشیم، بنیاد فرهنگی مهدویت باید کار فرهنگی انجام دهد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به این‌که مردم ایران ۴۵ سال است که زیر علم ولایت ایستاده‌اند، گفت: امروز باید در رکاب ولایت، یاور یار امام زمان(عج) باشیم که این خواسته حضرت است، وحدت امت و ولی‌فقیه و نمایندگی امام زمان (عج)، خواسته امام زمان(عج) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این‌که، تمام فتنه‌ها اگر دفع شد ترکیبی از هوشیاری رهبری، امام امت، وفاداری و بصیرت ملت بوده است، گفت: به‌خصوص این‌که در آینده از جانب دشمنان خطراتی را خواهیم دید گرچه این‌ها نفس‌های آخرشان را می‌کشند.

حفظ وفاداری و بصیرت، ظهور امام زمان(عج) را جلو می‌اندازد

وی یادآور شد: امروز اسرائیل غاصب به ذلت افتاده، رژیم صهیونیستی و اربابان‌شان در افکار عمومی دنیا محکوم هستند، اجتماعات میلیونی‌ که در کشورهای غربی علیه کشورهای سلطه و در محکومیت از غزه به راه می‌افتد، از اجتماعات ما پرشورتر و پرجمعیت‌تر است.

حفظ وفاداری و بصیرت، ظهور امام زمان(عج) را جلو می‌اندازد

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تصریح کرد: در عصر حاضر دنیا در انتظار طلوع خورشید وجود نازنین امام زمان (عج) است، ما از دوران غیبت به شب تعبیر می‌کنیم اما نمی‌دانیم کدام قسمت به‌نظر می‌رسد که ما به طلوع فجر رسیدیم و در انتظار طلوع خورشید هستیم و این حرکت‌ها نشانه همان است.

حفظ وفاداری و بصیرت، ظهور امام زمان(عج) را جلو می‌اندازد

وی در پایان یادآور شد: البته ظهور حضرت جلو و عقب می‌افتد، گاه با نشان دادن یک لیاقت به جلو و گاه با یک بی‌لیاقتی به عقب یا تاخیر می‌افتد، اگر ما وفاداری و بصیرت خودمان را همین‌طور حفظ کنیم، ظهور به جلو می‌افتد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha