• جمعه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۶
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403062314410
  • خبرنگار : 71613

مهدی مهدوی: مستحق جهانی شدن بودیم/ دوست داریم یک فینال ایرانی داشته باشیم 

مهدی مهدوی: مستحق جهانی شدن بودیم/ دوست داریم یک فینال ایرانی داشته باشیم 

مربی تیم شهداب یزد پس از صعود این تیم به فینال جام باشگاه‌های آسیا گفت: دوست داریم تیم فولاد سیرجان پیروز شود که یک فینال ایرانی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال شهداب یزد توانست با پیروزی سه بر صفر مقابل نماینده قزاقستان به فینال جام باشگاه‌های آسیا صعود کند و جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را به دست بیاورد.

مهدی مهدوی، مربی تیم شهداب در مورد این پیروزی و کسب جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان گفت: تبریک می‌گویم واقعا مستحق این جهانی شدن بودیم چون زحمات زیادی کشیده شده بودیم. کل استان یزد پشت این تیم بود. خیلی از ارگان‌ها مخصوصا استانداری و تربیت بدنی کمک کردند. تشکر ویژه‌ای از مدیریت شهداب آقای شرافت و مهندس امیر شرافت دارم که واقعا سنگ تمام گذاشتند و برای این تیم هیچ کم نگذاشتند. 

او در این مورد افزود: بازی تدارکاتی، در اختیار گرفتن بازیکنان کمکی و به ویژه آماده‌سازی این سالن که کار ساده‌ای نبود اما خداراشکر با همت شهداب یزد انجام شد. بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و با توجه به تمرینات خوبی که داشتیم مستحق جهانی شدن بودیم. به هدف اولمان رسیدیم و خوب استراحت می کنیم. منتظریم که رقیبمان مشخص شود و بران آن بازی آماده شویم. 

مهدوی در مورد اولین تجربه مربیگری خود پس از خداحافظی از عرصه بازیکنی گفت: بازی و مربیگری هر دو سختی‌های خاص خود را دارند و با توجه به اینکه من در مربیگری کم تجربه هستم این کار را دوست دارم و در کنار محمدی راد تجربه کسب می‌کنم. امیدوارم بتوانم به آنها کمک کنم تا قهرمان شویم و مردم یزد را خوشحال کنیم. 

او با بیان اینکه دوست داریم تیم فولاد سیرجان پیروز شود که یک فینال ایرانی داشته باشیم، ادامه داد: فکر می‌کنم تیم فولاد سیرجان ایرانیان پیروز دیدار با نماینده اندونزی می‌شود. هر دو قابل احترام هستند و هر کدام که به مرحله بعد راه پیدا کنند بازی فینال دیدنی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha