• جمعه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403062314264
  • خبرنگار : 50973

گلایه امام جمعه پردیس از نبود مدرسه در بعضی فازها

گلایه امام جمعه پردیس از نبود مدرسه در بعضی فازها

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان پردیس با گلایه از نبود مدرسه در بعضی از فازهای شهر پردیس گفت: وضعیت برخی از مدارس هم به لحاظ ساختمان و امکانات نامناسب است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در بخشی از خطبه دوم نماز جمعه این هفته این شهرستان که با حضور پرشور مردم در مسجد الغدیر برگزار شد، با اشاره به نبود مدرسه در فاز ۹ با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر، اظهار کرد: سه مدرسه در این فاز در حال احداث بود که بنابر دلایلی تمامی پروژه ‌ا تا اطلاع ثانوی متوقف و باعث شده مردم با نارضایتی برای ثبت‌نام فرزندانشان به فازهای دیگر یا شهر تهران مراجعه کنند.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه مردم در تنگنا هستند، ادامه داد: متاسفانه تعدادی مدرسه هم در شهرستان هست که وضعیت بسیار نامناسب دارند.

وی تاکید کرد: در فازهای ۹ و پنج بازار میوه و تره بار و فضای سبز وجود ندارد و سرانه ورزشی بسیار پایین است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: برخی از مسئولین مشکلات مردم در نماز جمعه را می‌شنوند و پیگیری می‌کنند اما برخی اطلاع ندارند که نماز جمعه در شهرستان برگزار می‌شود.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: تعدادی از دانش‌آموزان در آستانه آغاز سال تحصیلی در تهیه لوازم التحریر ناتوان بوده و منتظر محبت‌های کریمانه مردمی هستند.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) مشخصات این افراد را در اختیار داشته و آمادگی دارد تا کمک‌های مردمی را در اسرع وقت به آنها برساند که بخاطر نداشتن لوازم‌التحریر بین دوستان خود سر شکسته نشوند.

حجت الاسلام حسینی توصیه کرد: چنانچه هر یک از شما لوازم التحریر یک فرزند را تقبل کنید تا زمانی که او از کمک شما علم می‌آموزد و با آن به مردم خدمت می‌کند برای شما ثواب نوشته می‌شود.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار کرد: یکی از اموری که باعث شادی دل امام زمان (عج) می‌شود انفاق است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha