• جمعه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403062314140
  • خبرنگار : 50646

مدیرعامل باشگاه سپیدرود عنوان کرد

مسئولان از بخش خصوصی فوتبال حمایت کنند

مسئولان از بخش خصوصی فوتبال حمایت کنند

ایسنا/گیلان مدیرعامل باشگاه سپیدرود با اشاره به اهمیت حمایت مسئولان از بخش خصوصی در فوتبال، گفت: مالکان خصوصی پای کار آمدند و نیازمند حمایت مسئولان استانی هستند تا بتوانند در باشگاه، ریشه‌دار بشوند و به صورت ساختارمند و سازمانی کار کنند.

سید مهدی آقازاده شامگاه ۲۲ شهریور ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با تشریح وضعیت باشگاه سپیدرود، با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان در فراهم کردن مسیر این انتقال بسیار کمک کرد همچنین از همه مالکینی که در طول این سال‌ها برای باشگاه سپیدرود زحمت کشیدند، سپاسگزارم.

وی افزود: همان‌طور که می‌دانید در باشگاه‌های خصوصی به دلیل موضوعات‌ عدم درآمد پایدار و ارتزاق مالی باشگاه‌های خصوصی، همیشه دچار چالش و مشکلات هستند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: خوشبختانه باشگاه سپیدرود با تمام چالش‌هایی که در طول تاریخ اتفاق افتاده، پابرجا بوده و این نشان دهنده ریشه، قدمت، بزرگی و حضور هواداران همیشه در صحنه باشگاه سپیدرود است.

آقازاده تصریح کرد: امسال ما در اولین گامی که برای موضوعات فنی و فوتبالی رقم زدیم آقای میثاقیان یکی از مربی‌های خوشنام کشور است که سابقه درخشانی در فوتبال ایران و سابقه کار کردن در استان گیلان را دارد، انتخاب شدند و ما سعی کردیم تمامی شرایطی که از ما خواستند و انتظار داشتند را برآورده کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان بسیار خوبی جذب کردیم و تقریبا از ۱۵ بازیکن، ۱۱ بازیکن لیگ یکی هستند یا در لیگ یک حضور داشتند و یا اینکه با تیم‌هایشان به لیگ یک صعود کردند، خاطرنشان کرد: از لحاظ فنی، قدرت فنی و بازیکن‌هایی که در تیم حضور دارند به زعم همه اهالی ورزش تیم بسیار قدرتمندی در لیگ دو داریم و تمام هم و غم ما این است که این تیم را به لیگ یک برسانیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه بعد از اتفاقات جذب بازیکن و موضوعات دیگر، دو سه تا از بازیکنانی که اول فصل در بدو استارت جذب کردیم دچار مشکل شدند، تصریح کرد: یکی از این بازیکنان، امیرحسین اسماعیل‌زاده بود که در خصوص خدمت سربازی خود نامه‌ای به ما داد که نشان دهنده‌ی این بود ایشان خدمت سربازی خود را تمام کرده اما بعد از اینکه به تیم سپیدرود آمدند، تیم نیروی زمینی برای وی شرایطی را فراهم کرد که آنجا ماندگار شدند و نتوانستند رضایت باشگاه را جذب کنند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت افزود: چند بازیکن دیگر نیز بودند که با ما صحبت کردند و در جلسه‌ای که با کادر فنی برگزار کردیم تصمیم بر این شد که با این افراد قطع همکاری کنیم زیرا برای ما اول غیرت و تعصب به پیراهن باشگاه بزرگ سپیدرود اهمیت دارد و اگر کسی بخواهد در این کادر نگنجد حتماً از ما جدا می‌شود و ما اصلا از این موضوع ناراحت نیستیم و سعی می‌کنیم بازیکنانی را وارد این تیم کنیم که هم سپیدرود و هم شهر را بشناسند و هم برای این پیراهن و تاریخش بجنگند.

 آقازاده افزود: در تصمیمی که کادر فنی گرفتند و درخواستی که به کادر مدیریت داده بودند، یک اردو در تهران داریم که بازی‌های بسیار خوبی پیش‌بینی شده، تیم از روز جمعه بازی‌های دوستانه برگزار می‌کند و مابقی موضوعات فنی را در تهران با کادرفنی هماهنگ می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اوضاع بسیار خوب است و ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان به صورت چک به آنها پرداخت شده و تیم آرامش بسیار خوبی دارد، گفت: شرایط از نظر من شاید نگویم ایده‌آل ولی جزو بهترین تیم‌های حاضر در لیگ دو هستیم چه بسا از بسیاری از تیم‌های لیگ یکی نیز اوضاع بهتری داشته باشیم و بحث اسکان، تغذیه و خورد و خوراک بازیکنان بسیار مناسب است و زمین اختصاصی باشگاه سپیدرود، زمین صنایع شیر شرایط خوبی را برای ما فراهم کرده است.

آقازاده با تقدیر از تمامی کسانی که تاکنون به تیم سپیدرود رشت کمک کرده است، گفت: استاندار، شهردار، اعضای شورا، مسئولین کارخانه شیر و همه مسئولین به این تیم کمک کردند بنده نیز به عنوان نماینده باشگاه سپیدرود و نماینده جامع بزرگ سپیدرود یک درخواست دارم که در ادامه مسیر نیز به ما کمک کنند و کنار تیم باشند؛ به هر حال تیم خصوصی بوده و برای یک مالک سخت است که هزینه‌هایی که به لحاظ عددی بسیار بزرگ بوده را به تنهایی بر دوش بکشد.

وی گفت: مالک خصوص پای کار آمد و مسئولین قول‌هایی به ایشان دادند و باید کاری کنند که مالکین در باشگاه خصوصی بتوانند در باشگاه ریشه‌دار بشوند و امتیازهایی به آنها اختصاص یابد که بتوانند به صورت ساختارمند و سازمانی کار کنند و بیش از دو تا سه سال دوام بیاورند و به واسطه شرایط خوب مالکین باشگاه جناب مهندس مشرفی و خانم مهندس کبیری، تاکنون اتفاقات بسیار خوبی رقم خورد و بخشی از پول مالک قبلی نیز پرداخت شده است.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه تیم از نظر من در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد، تصریح کرد: حمایت هواداران و همه مسئولان استانی و شهرستانی لازم است تا ان‌شاءالله در ادامه مسیر بتوانیم سرافراز باشیم و شرمنده هواداران خوب باشگاه نشویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha