• پنجشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403062214043
  • خبرنگار : 50348

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

ذهنیت برنده دارم اما نتیجه را نمی‌توان حدس زد / تصمیم‌ها را تصمیم‌گیرندگان بسپاریم

ذهنیت برنده دارم اما نتیجه را نمی‌توان حدس زد / تصمیم‌ها را تصمیم‌گیرندگان بسپاریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تصمیم‌ها را به افراد تصمیم‌گیرنده بسپاریم، همه برای خوبی تیم تصمیم می‌گیرند و شاید کسی دیگر خوشحال نباشد، اما باید احترام بگذاریم و ‌پیش رویم، هر کسی مسئول شود نیاز به حمایت هوادار دارد.

 ژوزه مورایس امروز (۲۲ شهریور ماه) در نشستی خبری پیش از دیدار با ملوان بندرانزلی، اظهار کرد: در خانه بازی می‌کنیم، اما در خانه بازی نمی‌کنیم. دومین بار است که در ورزشگاه ذوب‌ آهن به‌عنوان میزبان بازی می‌کنیم. یادم هست در دقایق پایانی بازی به فولاد باختیم، اما خاطره خوشحال‌کننده‌ای نیست.

وی ادامه داد: بازی مقابل تیم خیلی خوبی داریم و امیدوارم شرایط ورزشگاه برای بازی حرفه‌ای هر دو تیم مهیا باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط بازیکنان ملی‌پوش برای بازی فردا، توضیح داد: خسته از بازی تیم ملی هستند، اما عاشق بازی کردن برای سپاهان هستند و امیدوارم شرایط بازی کردن را داشته باشند.

مورایس با اشاره به ثبت قرارداد بازیکنان جدید، گفت: هیچ‌وقت نمی‌دانیم آماده هستند یا نه تا زمانی که بازی کنند، به‌عنوان بازیکن حرفه‌ای همیشه آماده هستند، اما نمی‌دانم شرایطشان برای فردا چطور خواهد بود. آن‌ها به زمان نیاز دارند تا بیشتر وفق پیدا کنند و در چنین بازی‌هایی حاضر شوند.

مورایس بیان کرد: اگر زمین خوب نباشد، برنامه این است که بلند بازی کنیم، دوست دارم بازی با کیفیت باشد و امیدوارم شرایط زمین برای بازی باکیفیت مهیا باشد. تلاش می‌کنیم بازی با کیفیتی ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکستن رکورد شکست‌ناپذیری ابتدای فصل تیمش، گفت: زیاد به رکورد اهمیت نمی‌دهم؛ اما به بردن فکر می‌کنم، ذهنیت برنده داریم، اما نمی‌توانم حدس بزنم چه اتفاقی می‌افتد، همیشه برای برد می‌رویم، اگر رکوردی را جابه‌جا کنیم برای موفقیت، خودم، تیم و هواداران خواهد بود.

وی درباره حضور بازیکنان سابق سپاهان در ملوان، اظهار کرد: نمی‌دانیم چه کسی بازی می‌کند، اما کیفیت نورافکن خیلی قابل احترام است، نبود او در تیم ما حس می‌شود، به‌خاطر خدمت سربازی جدا شد و قابل درک است. در بازی‌های ملی خوب بود، در ملوان گل زد که برای امید طبیعی است، روحیه رهبریت دارد و بازیکن حرفه‌ای است، در اختیار تیمش خواهد بود، انتظار بهترین‌ها را برای او و در آینده پیش خودمان دارم.

مورایس با بیان اینکه شرایط بودجه، همه باشگاه‌ها را درگیر کرده بود، گفت: به‌عنوان مسؤولان باشگاه، تصمیم‌هایی را می‌گیریم که برای موفقیت باشگاه است؛ آمدن و رفتن بازیکنان یک فرآیند طبیعی است و اینجا باید به آن عادت کنند. مسئولان برای تیم تصمیم می‌گیرند نه برای خودشان، اگر هوادار باشم به مسئولان تیم اعتماد دارم. به‌عنوان یک هوادار، هوادار باشیم، تصمیم‌ها را به افراد تصمیم‌گیرنده بسپاریم، همه برای خوبی تیم تصمیم می‌گیرند و شاید کسی دیگر خوشحال نباشد، اما باید احترام بگذاریم و ‌پیش رویم، هر کسی مسئول شود نیاز به حمایت هوادار دارد.

وی افزود: برخی تصمیم‌ها را دوست داریم یا نداریم، اما باید در کنار یکدیگر زندگی کنیم. تصمیم‌گیرندگان را حمایت کنیم، مطمئن باشیم این تصمیم ما را خوشحال خواهد کرد، موفقیت بستگی به جوی که درست می‌شود، دارد. درباره کسی صحبت نمی‌کنم، دفاع عوض شده، خط کناری عوض شده است و دو نفر زیر ۲۱ سال باید روی نیمکت باشند، کمی سخت است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha