• پنجشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403062213878
  • خبرنگار : 50348

نصف‌جهان میزبان اردوی تیم‌ملی تکواندو

نصف‌جهان میزبان اردوی تیم‌ملی تکواندو

ایسنا/اصفهان مربی تیم ملی تکواندو رده امید با اعلام میزبانی نصف‌جهان از اردو آماده‌سازی تیم ملی برای رقابت‌های جهانی ایتالیا، گفت: میزبانی اصفهان به این دلیل است تا دوباره بتوانیم استان را به دور رشد بازگردانیم.

سعید انالی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام میزبانی اصفهان از مرحله دوم اردو تیم ملی تکواندو امید، اظهار کرد: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در فروردین‌ماه با حضور ۴۰۰ نفر، حدود ۷۰ نفر به مرحله دوم انتخابی تیم ملی فراخوانده شدند. پس از ۴ مرحله تیم فیکس برای رقابت‌های آسیایی مشخص شد که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند. در این رده سنی با کسب ۴ مدال طلا و یک برنز به عنوان قهرمان رده سنی امید در آسیا معرفی شدیم.

وی افزود: پس از آسیایی اردوی مرحله اول در تهران برگزار شد و اردوی مرحله دوم برای مسابقات جهانی به میزبانی اصفهان تدارک دیدیم تا هجدهم مهر ماه مسابقات جهانی را در ونیز ایتالیا شرکت کنیم.در این رده تنها نماینده اصفهان بنده هستم به عنوان مربی.

مربی تیم ملی در خصوص شرایط تیمش در این رقابت‌ها با بیان اینکه در قهرمانی آسیا امسال پیشرفت چشمگیری در کسب مدال داشتیم تا دوباره به دوران اوجمان بازگردیم و همین امر انتظارات را از تیم ما بالاتر برده است، تصریح کرد: در تلاشیم این تیم که کاملا شفاف و بر اساس عدالت بسته شده را در جهان نیز سربلند کنیم. روند رو به رشدی داریم و امیدوارم پس از رقابت‌های آسیایی افت کمی داشته باشیم و به آمادگی کامل برسیم.

انالی درباره جزئیات این اردو نیز توضیح داد: اردو از جمعه ۲۳ شهریور ماه با ورود نفرات آغاز شده و تا جمعه هفته بعد ادامه خواهد داشت. در همین راستا هیئت تکواندو و اداره‌کل ورزش و جوانان و معاونت ورزش شهرداری، بسیج ورزشکاران و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حمایت‌های لازم را انجام دادند.

او اضافه کرد: متأسفانه از اصفهان نماینده‌ای در بخش پسران این رده سنی نداریم و امیدوارم با درایت مسئولان اصفهان دوباره به روزهای اوجش بازگردد. میزبانی اصفهان به این دلیل است تا دوباره بتوانیم استان را به دور رشد بازگردانیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha