• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403062113539
  • خبرنگار : 50377

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

شهرداری نباید حیاط خلوت سیاسی شود

شهرداری نباید حیاط خلوت سیاسی شود

ایسنا/مازندران نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با تأکید بر اینکه شهرداری نباید حیاط خلوت سیاسی باشد، گفت: شهرداری باید از سیاست زدگی و رفتارهای سیاسی دور باشد.

عالیه زمانی امروز (۲۱ شهریور ماه) در جلسه شورای اداری شهردار ساری با بیان اینکه در جغرافیای مازندران، ساری محلی از اعراب ندارد، گفت: اگر مرکز استان در شرایط مطلوب قرار ندارد، مقصر خودمان هستیم تا از سیم‌خاردار نفس‌مان عبور نکنیم، نمی‌توانیم به امور مردم رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: اگر مطالبات مردمی، علمی و به‌صورت تخصصی ساماندهی شود، مصوبات به سمت روند اجرایی حرکت می‌کند.

زمانی با اعتقاد به اینکه شورا و شهرداری در بالاترین جایگاه قرار دارند و همه اداره‌ها باید تولیت شهرداری را بپذیرند، گفت: همه باید در مسیر پیشرفت شهر و شهروندان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ‌شأن مجلس قانونگذاری و نظارتی است و از این جایگاه نظارتی نیز کم استفاده‌ شده است، اظهار کرد: زمانی به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد که همه با هم منسجم باشیم و به یکدیگر احترام بگذاریم، بدانیم صرفاً خدمت صادقانه است که می‌تواند پایه رشد را فراهم کند.

شهرداری نباید حیاط خلوت سیاسی شود

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شهرداری نباید حیاط خلوت سیاسی باشد، افزود: شهرداری باید از سیاست‌زدگی و رفتارهای سیاسی دور باشد.

زمانی ادامه داد: شهرداری در جایگاه والدین شهر است و باید از همه گروه‌ها بدون قضاوت حمایت کند، بزرگ‌ترین کار سیاسی برای شورای شهر و شهرداری خدمت کردن خوب به مردم است.

او با بیان اینکه تعاملات بین اداری در مرکز استان بسیار ضعیف است، خواستار نگاه دلسوزانه و حامیانه مدیران شهری به شهروندان شد و تأکید کرد: شأن مجلس، نظارت و قانونگذاری است و نباید این شرح وظیفه جابه‌جا شود؛ اما به نظر می‌رسد گاهی این شرح وظیفه جابه‌جا شده و انتظارها از نمایندگان مجلس به‌گونه‌ای دیگر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha